۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۴۷۷۹۴۱
نماینده ولی‌فقیه در سپاه محمدرسول‌الله:

مسؤولان، قدرت نظامی را با هیچ چیز معامله نکنند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه محمدرسول‌الله(ص) گفت: مسؤولان سیاست خارجی درباره قدرت نظامی مقابل دشمنان محکم بایستند چراکه پشتوانه آنها ملتی قوی و رهبری مقتدر و باهوش است.
گواهی

حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی نماینده ولی‌فقیه در سپاه محمدرسول‌الله(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره زمزمه برخی سازمان‌های بین‌المللی مبنی بر محدود کردن توان موشکی ایران، گفت: دشمنان همواره از هر ترفندی برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند روزی با جنگ و روزی با تحریم امروز هم دنبال تضعیف قدرت نظامی ما هستند، چراکه جوانان انقلاب اسلامی در مقابل آنها ایستادگی کرده و تن به ذلت ندادند.

وی عنوان کرد: دشمن همان دشمن سابق اما با رنگی متفاوت است که برای هر زمان یک توطئه و دسیسه فراهم می‌کند، امروز هم که دنبال تضعیف قدرت نظامی ما است بداند که پاسداران جان‌برکف انقلاب اسلامی از قدرت نظامی که جزء دستاوردهای انقلاب است دفاع خواهند کرد.

حجت‌الاسلام گواهی در توصیه به مسؤولان برای ایستادگی قاطع مقابل دشمن، اظهار داشت: مسؤولان اجرایی، قضایی تقنینی باید توجه کنند که از آن طرف آبی گرم نمی‌شود ما نباید به این امید باشیم که دشمن برای ما کاری خواهد کرد نیروهای نظامی، انتظامی و شجره طیبه بسیج پشتوانه اصلی نظام هستند بنابراین مسؤولان به این پشتوانه تکیه کرده و از یاوه‌گویی دشمن هراس به خود راه ندهند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه محمدرسول‌الله(ص) افزود: باید مسؤولان سیاست خارجی محکم بایستند چراکه پشتوانه آنها ملتی قوی و رهبری مقتدر و باهوش است که تمام ترفندهای دشمن را چند سال پیش از آشکار شدن آن مطرح می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قدرت نظامی بالا از برکات انقلاب اسلامی است که نباید مسؤولان درباره آن کوتاه آمده بلکه باید مقابل زیاده‌خواهی دشمنان ایستادگی کنند./302/807/ب1

ارسال نظرات