۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۴۷۷۹۷۰
استاد حوزه علمیه آمل:

دهه فجر فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

استاد حوزه علمیه آمل گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردهای انقلاب است که می تواند برکات ارزنده ای داشته باشد.
استاد حوزه علمیه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی غفاری، استاد حوزه علمیه آمل امروز در مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در بیمارستان امام خمینی(ره) امامزاده عبدالله(ع) آمل برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردهای انقلاب است که می تواند برکات ارزنده ای داشته باشد.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد اهتمام شایسته ای برای معرفی خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی صورت گیرد که این انقلاب با مجاهدت ها و تلاش های ارزشمندی محقق شده است.

امام جمعه امامزاده عبدالله افزود: ایثارگری والایی برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی صورت گرفته است که خون های پاک شهدای بسیاری در این مسیر والا و ارزشمند تقدیم شد.

حجت الاسلام غفاری ادامه داد: امام خمینی(ره) با روحیه ایثار و فداکاری بسیار خود در این مسیر ارزنده قدم برداشته و زمینه تحقق انقلاب اسلامی را فراهم کردند که رویکردی ارزشمند داشتند.

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که انقلاب اسلامی با مجاهدت ها و هدایت های تعالی بخش امام خمینی(ره) به نحو شایسته ای به ثمر رسید، گفت: بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی همه سختی ها و مشکلات را به جان خریده و زمینه تحقق انقلاب را فراهم کردند.

وی تصریح کرد: مردم ما ایستادگی و مقاومت شایسته ای در برابر طاغوت صورت داده و با توکل به خداوند متعال و ایمان والای خود زمینه ایجاد انقلابی ماندگار و گرانقدر را رقم زدند.

امام جمعه امامزاده عبدالله ادامه داد: تحقق انقلاب اسلامی زمینه بیداری اسلامی را فراهم کرده و گفتمان انقلابی و روش انقلاب ما در دیگر کشورهای جهان رواج پیدا کرده است.

حجت الاسلام غفاری افزود: امروز انقلاب اسلامی در مسیر عزت و عظمت قرار دارد که توانستیم در مسیر پیشرفت و تعالی قرار گرفته و به جایگاه ارزنده ای دست پیدا کنیم که باید این مسیر ارزنده را تحکیم و ترویج دهیم.

استاد حوزه علمیه آمل اظهار داشت: توسعه بهداشت و سلامت از جمله برکات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در این مسیر گرانقدر تلاش های شایسته ای صورت گرفته است.

وی با بیان این که امروز شاخصه های بهداشتی و سلامت گسترش پیدا کرده است، گفت: خدمات و برکات قابل توجهی در حوزه بهداشت و درمان در سطح کشور در حال انجام است.

امام جمعه امامزاده عبدالله بیان داشت: بیمارستان امام خمینی(ره) آمل نیز پروژه مهمی است که خدمات شایان توجهی در آن صورت می گیرد و امکانات ارزنده ای در آن قرار دارد.

محمدتقی رمضانی، رییس بیمارستان امام خمینی(ره) آمل در این مراسم اظهار داشت: دهه فجر فرصتی ارزنده در راستای معرفی خدمات صورت گرفته به مردم در بخش های مختلف است.

وی ادامه داد: راه اندازی بیمارستان امام خمینی(ره) زمینه توسعه شاخصه های بهداشتی و درمانی را در این شهرستان فراهم کرده و از توانمندی های بسزایی برخوردار است./1314/202/ب2

ارسال نظرات