۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۴۷۷۹۷۵
معاون سازمان تبلیغات اسلامی:

وصیت نامه امام خمینی منشور انقلاب است

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور وصیت نامه امام خمینی(ره) را منشور انقلاب دانست و گفت: برای حفظ و بقای انقلاب باید این وصیت نامه برای نسل جوان بازگو و تبیین شود.
معاون تبلیغات اسلامی کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدجواد موسوی هوایی، ظهر امروز در برگزاری نخستین یادواره شهدای قرآنی که در سالن همایش جهادکشاورزی خرم آباد برگزار شد، با گرامی داشت 38 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب حادثه ای بزرگ و عظیم است.

وی با اشاره به ایثار و جانفسانی شهدا در راه اسلام و انقلاب افزود: شهدا برای حفظ انقلاب، حفظ تشیع و اسلام جان خویش را فدا کردند.

معاون سازمان تبلیغات اسلامینخستین محور انقلاب را اسلام عنوان کرد و گفت: امامت، رهبری و پیروی از امامت و رهبری از دیگر عناصری است و عنصر چهارم انقلاب توحید است که تمام عناصر و عناوین در دین در سایه توحید و وحدت است.

وی با اشاره به ندای امام راحل در زمینه توحید و وحدت و گرد هم آوردن همه کسانی که ایمان به خدا، ولایت و رهبری دارند گرد هم آورد، خاطرنشان کرد: شهدا این نیروی عظیم را دارند که در موقعیتها و جایگاه های گوناگون همه را در کنار خویش برای خدا به سمت وحدت کلمه گرد بیاورند.

جمع شدن حول محور ولایت لازمه حیات بشری است

حجت الاسلام موسوی هوایی یادآور شد: خدای متعال از تمام هستی یک چیز خواسته است و آن جمع شدن حول محور ولایت است و برای حیات بشر نیاز است.  

وی وصیت نامه امام خمینی(ره) را منشور انقلاب اسلامی و حفظ اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: وصیت نامه امام راحل باید در حوزه های علمیه تدریس و در خطبه های نماز جمعه بیان شود.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر ضرورت تبیین گفتمان انقلاب برای جوانان بیان کرد: ریشه های انقلاب در معارف شیعی و عرفان شیعی امام راحل آورده شده است و باید ترویج و تبیین شود.

وی بصیرت افزایی و بصیرت بخشی در ایام دهه فجر را ضروری خواند و اظهار داشت: برای حفظ و اقتدار نظام باید در جامعه به ویژه بین نسل جوان بصیرت افزایی صورت گیرد و وصیت نامه امام خمینی(ره) تبیین و مطالعه شود.

ولایت افضل احکام و دلیل و حافظ اسلام است

حجت الاسلام موسوی هوایی تبعیت از ولایت و رهبری و حرکت حول محور وحدت را حلقه ای برای حفظ اسلام و قرآن دانست و گفت: ولایت افضل احکام، دلیل و حافظ اسلام است و دفاع از ولایت و حاکمیت از دین عملی کارساز است که باقی می ماند.

وی با تأکید بر ضرورت شناخت نسبت به انقلاب، عنوان کرد: انقلاب ریشه در اسلام، قرآن، ایثار و فداکاری دارد، بیان داشت: باید زندگی خویش را با انقلاب تنظیم کنیم.   

معاون سازمان تبلیغات اسلامی در پایان تأکید کرد: برای حفظ و بقای انقلاب با حرکت حول محور ولایت باید انقلاب را به نسل امروز و آینده تبیین کنیم تا بتوانند سربلند و سرافراز زندگی کنند./9459/202/ب2

ارسال نظرات