۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۴۷۸۰۰۷

بالاترین پذیرش طلبه در کشور از سوی مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز با اشاره به این که بالاترین پذیرش در میان حوزه های علمیه سفیران هدایت کشور در سال گذشته متعلق به حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز است، گفت: این حوزه علمیه بدون هیچ گونه تبلیغ پذیرش بسیاری را داشته و آماده خدمت رسانی به نظام و انقلاب اسلامی است.
حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) اهواز ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید این حوزه علمیه که با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان و مسؤولان لشکری و کشوری برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، ابراز داشت: خدمت نماینده ولی فقیه در خوزستان و حضار خیر مقدم عرض می کنیم.

وی با اشاره به این که بنا بود در مراسم افتتاح در خدمت سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشیم اما باتوجه به وضعیت نامساعد جوی این فرصت مهیا نشد، ادامه داد: حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز نزدیک به یک هزار 175 متر زیربنا شامل محیط آموزشی، خوابگاه، حجره، کتابخانه و آشپزخانه است.

این مقام مسؤول با بیان این که حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز باتوجه به بودجه حوزه علمیه و خیرین آغاز به کار کرد و در نهایت با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال های 93 و 94 امروز به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز در 7 سال متوالی از میان 105 مدرسه سفیران هدایت کشور رتبه برتر علمی، مهارتی و اخلاقی را کسب کرده است، افزود: سالانه افراد ممتاز حوزه های علمیه سفیران هدایت کشور معرفی می شوند که در سال گذشته از میان 22 نفر 11 نفر از حوزه علمیه ولی عصر(عج) خوزستان بودند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سخنی از آیت الله موسوی جزایری مبنی بر این که حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز مدرسه تیزهوشان و فرهیختگان است، گفت: در این حوزه علمیه 120 نفر در سطح دو و 136 طلبه در سطح 3 مشغول به تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) اهواز با اشاره به این که از سال 85 تا کنون بیش از 120 مبلغ به مناطق محروم استان خوزستان اعزام شده اند و 7 گروه جهادی تبلیغی تشکیل شده از اعضای طلاب و اساتید چندین سال در مناطق محروم فعالیت می کنند، ابراز داشت: سه روز محرم در مرزهای کشور سال گذشته به مدت 2 هفته مبلغان مستقر شدند و فعالیت های قابل توجه تبلیغی و محرومیت زدایی انجام شد که این بخشی از اقدامات حوزه در این راستا است.

وی با بیان این که در سال جاری بیش از 70 مبلغ ثابت به مدت 8 روز در ایام اربعین و کشور عراق مستقر شده اند، خاطرنشان کرد: همه طلاب حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز جزء شجره طیبه صالحین اعم از فرمانده پایگاه، مربی و سرگروه هستند و این افتخار حلقات تربیتی است.

این مقام مسؤول با اشاره به این که بالاترین پذیرش در میان حوزه های علمیه سفیران هدایت کشور در سال گذشته متعلق به حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز است، بیان داشت: این حوزه علمیه بدون هیچ گونه تبلیغ پذیرش بسیاری را داشته و آماده خدمت رسانی به نظام و انقلاب اسلامی است./202/9453/ب1

ارسال نظرات