۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۴۷۸۰۶۸
آیت الله سلیمانی:

تجلیل از شهدا تجلیل از آرمان و اهداف انقلاب است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تجلیل از شهدا تجلیل از آرمان‌ها و اهداف انقلاب است؛ اگر جوانان و آینده سازان انقلاب راه شهدا را ادامه دهند و آرمان‌های شهدا را حفظ کنند، در راه اسلام گام برداشته‌اند.
سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در سومین یادواره نخستین شهید انقلاب در سیستان و بلوچستان با محوریت شهید «تیمور مرادقلی» که امروز در آمفی تئاتر اتاق بازرگانی استان برگزار شد، گفت: عمر انسان هم در مسیر درست و هم در مسیر غلط می‌گذرد و ما با بهره‌گیری از داده‌های خداوند باید بهترین استفاده را داشته باشیم.

وی با اشاره به این مطلب که جان انسان‌ها یکی از داده‌های خداوند به هر فردی است، افزود: شهدا از داده‌های خداوند بهترین استفاده را کرده‌اند و از سرمایه‌های خود یعنی مال و جان‌شان برای حفظ انقلاب و پاسداری از ارزش‌های اسلام گذشتند.

آیت الله سلیمانی بیان کرد: شهدا با حرکت در مسیر خدا و اولیا و پیامبران امروز برترین الگوی جهان اسلام هستند و رسالت امروز ما این است که در راه شهدا حرکت کنیم و با الگوپذیری از سبک و رفتار این بزرگ‌مردان، دین خود را نسبت به آنها ادا نماییم.

وی با تأکید بر اینکه شهید مربوط به یک خانواده نیست و تأثیر سازنده‌اش متعلق به تاریخ و بشریت است، اظهار داشت: شهدای هر منطقه و قبیله شناسنامه آن منطقه و قبیله و طایفه هستند و باید از این سرمایه ها استفاده کرد.

وی در پایان گفت: تجلیل از شهدا تجلیل از آرمان‌ها و اهداف انقلاب است؛ اگر جوانان و آینده سازان انقلاب راه شهدا را ادامه دهند و آرمان‌های شهدا را حفظ کنند، در راه اسلام گام برداشته‌اند./202/831/ب1

ارسال نظرات