۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۴۷۸۰۹۱

شورای اداری شهرستان نیشابور با حضور آیت الله علم الهدی تشکیل شد

جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور با حضور آیت الله علم الهدی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
سفر آِت الله علم الهدی به نیشابور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نیشابور، جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور ظهر امروز با حضور آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سید جواد حسینی، معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در ابتدای این جلسه به فرارسیدن ایام الله دهه فجر اشاره و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پیش از آن که یک انقلاب سیاسی، امنیتی و یا اقتصادی باشد، یک انقلاب فرهنگی است و این موضوع را می توان در شعارهای مردم در سال 57 جستجو کرد. 5 هزار و 600 شعار که مردم در جریان انقلاب سر داده اند را یکی از اساتید علوم اجتماعی فهرست کرده که بخش عمده این شعارها ماهیت فرهنگی دارد و مخرج مشترک آن ها شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است.

وی در تبیین علت موفقیت انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت انقلاب اسلامی را باید در رهبری بی بدیل، همبستگی و وحدت و ایمان بی بدیل مردم آن جستجو کرد.

حسینی افزود: همه کسانی که در زمینه شناسایی انقلاب های جهان کار کرده اند، می گویند تکیه یک انقلاب موفق باید بر همان شعارهای ایجابی اش باشد و بقای کیفی یک انقلاب به همان شعارهایی است که سر داده است. عمده شعار های انقلاب ما حول محور مفاهیمی چون «وحدت»، «استقلال»، «آزادی»، «جمهوری اسلامی» و «ایمان» بود. امیدواریم با تأسی به ولی فقیه که حجت امام زمان(عج) هستند، این مسیر را به خوبی پیش ببریم.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی سیاست های دولت تدبیر و امید را در راستای تکمیل حرکت دولت های گذشته قلمداد کرد و افزود: اگر مردم ما این انتظار را داشته باشند که هر دولت در مسیر تکمیل کننده حرکت دولت های پیشین قرار داشته باشد، خوشبختانه دولت تدبیر و امید در همین مسیر حرکت کرده و با وجود این که در شرایط سختی دولت را تحویل گرفت، مسیر رو به رشد توسعه را محقق کرده است.

در ادامه این جلسه، هاجر چنارانی، نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از حضور نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در این جلسه، اظهار کرد: نیشابور دومین شهرستان شهیدپرور ایران اسلامی است که دو هزار و 300 شهید تقدیم انقلاب کرده که شاید در کلام به راحتی گفته شود اما در عمل آسان نیست.

وی با اشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت سردار مدافع حرم، شهید قاجاریان، گفت: امروز مرزهای ما، مرزهای جهان اسلام است. ما تمام خدمات خود را در این راستا تعریف کرده ایم و سردار قاجاریان و رزمندگان مانند ایشان، افتخار ما محسوب می شوند چرا که در حال پاسبانی از هویت ما هستند.

در بخش پایانی جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور، آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی به بیان سخنانی پیرامون اهمیت کارگزاری در نظام اسلامی پرداخت و ضمن تمجید از خدمات مسؤولان این شهرستان، آن ها را به مراقبت از اخلاص در جریان خدمت به مردم دعوت کرد.

گفتنی است در جلسه امروز شورای اداری شهرستان نیشابور،‌ مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی،‌فرمانده سپاه امام رضا(ع)، ‌رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و تنی چند از مسؤولان استانی نیز حضور پیدا کردند./202/820/ب1

ارسال نظرات