۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۴۷۸۱۰۴
امام جمعه امیدیه:

انقلاب ایران ریشه اسلامی دارد

امام جمعه امیدیه با اشاره به این که برخورداری از رهبری دینی، حضور مردم در صحنه و اسلامیت سبب شده که انقلاب اسلامی ایران محقق و برخلاف دیگر انقلاب ها تا امروزه به سراشیبی نرود، گفت: بسیاری تلاش کردند که القا کنند انقلاب اسلامی متعلق به ایران است اما امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی است.
امام جمعه امیدیه، حجت الاسلام علیزاده

جت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک دهه فجر و بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف در تاریخ جهان است، ابراز داشت: امروز کشورهای منطقه و جهان از انقلاب اسلامی به عنوان چشمه جاری سیراب می شوند.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) مردم را بصیرت بخشید و ملت در صحنه ها حضور پیدا کردند و تنها به دنبال محور اسلام بودند، اظهار داشت: برخورداری از رهبری دینی، حضور مردم در صحنه و اسلامیت آن مسأله ای که باعث شد انقلاب اسلامی ایران محقق و برخلاف دیگر انقلاب ها تا امروزه به سراشیبی نرود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی امیدیه با تأکید براین که عاملی که ایجاد کننده انقلاب بود آن را نیز حفظ می کند، گفت: امروز باید پشتیبان ولایت فقیه و ولی امر مسلمین باشیم. بسیاری ها تلاش کردن که القا کنند انقلاب اسلامی متعلق به ایران است اما امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی است.

امام جمعه امیدیه با اشاره به این که در سال های ابتدایی انقلاب تعداد کشورهای محدودی با ایران آشنا بودند اما امروز همه جهان ایران را می شناسد که این از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می آید، ادامه داد: ایران اسلامی امروزه عزتمند است و همه می دانند که در صحنه های گوناگون شاهد موفقیت و پیشرفت های قابل توجهی می باشد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که ضرورت حل مشکلات و اتفاق های منطقه حضور ایران است که می توان از آن به عنوان دستاورد انقلاب اسلام نام برد، گفت: ایثار و شهادت مسأله بسیار با اهمیتی در انقلاب اسلامی ایران است و شهادت طلبی و عشق جوانان به شهادت سبب شد که بن بست های انقلاب برداشته شود.

وی با اشاره به این که دشمن به دنبال از بین بردن روحیه ایثار و شهادت در میان جامعه است چراکه آنها را عامل بالندگی، سعادت و موفقیت می داند، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم نیز تربیت یافته مکتب شهادت و ایثارگری هستند.

رئیس شورای فرهنگی عمومی امیدیه با اشاره به این که فرهنگ لیبرال یکی از نقاط مورد توجه و برنامه ریزی است، ادامه داد: فرهنگ لیبرال یعنی این که هدف مقدسی وجود ندارد که جان را بخواهیم فدای آن کنیم./303/9453/ب1

ارسال نظرات