۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۴۷۸۱۴۱
مدیرعامل سابق بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا:

جوانان انقلابی در جبهه مقاومت پشت دروازه‌های بیت المقدس پا به زمین می‌کوبند

مدیرعامل سابق بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا جوانان انقلابی در جبهه مقاومت پشت دروازه‌های بیت المقدس پا به زمین می‌کوبند، گفت: با کار منقطع و حضور فصلی در جامعه نمی‌توانیم کاری را به پیش ببریم.
حسین یکتا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از همدان، سردار حسین یکتا، مدیرعامل سابق بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) ظهر امروز در جمع فعالان فرهنگی استان همدان، اظهار داشت: سریال معمای شاه نتوانست واقعیت رژیم پهلوی، جنایات آنها و وابستگیشان به غرب را به درستی نشان دهد و حق مطلب را آنگونه که باید ادا کند.

وی خطاب به جوانان افزود: در ایام الله دهه فجر تا جایی که می‌توانید مطالب و خاطرات مربوط به این دوران را به ویژه از کتب و دست‌نوشته‌های خود درباریان بخوانید تا بدانید آنها با مردم و کشور چه کرده‌اند.

یکتا با بیان اینکه نسل جدید اطلاعات زیادی از وقایع انقلابی ندارند، گفت: خواست خداوند بود که به برکت امام(ره) و خون شهدا حکومت منحوس از بین رفت و انقلاب اسلامی بر کشور حاکم شد.

وی با اشاره به تغییرات سریع و گسترده در دنیا گفت: فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیز باید خود را با سرعت دنیا هماهنگ کنند چرا که دیگر زمان گذشته نیست و در لحظه‌ای اعلام می‌شود که نصف سوریه و عراق نیست و یا اینکه وضعیت لیبی به گونه دیگری شده است.

مدیرعامل سابق بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) تصریح کرد: اگرچه دشمن به صورت حرفه‌ای در حال پیش‌روی است اما باید بدانید که اردوگاه دشمن بهم ریخته چرا که انقلاب اسلامی با پیروزی در 22 بهمن 57 نقشه‌ها و معادلات آنها را برهم زد.

وی ضمن تشریح برنامه‌های دشمن در سال‌های گذشته و ایجاد داعش عنوان کرد: در انقلاب اسلامی با اتفاقات بسیاری رو به رو  بودیم به گونه‌ای که موضوعی مانند داعش را در غائله کردستان پشت سر گذاشتیم.

یکتا اظهار داشت: دشمنان امید داشتند پس از جنگ 8 ساله و با رحلت امام مشکلشان حل شود اگر چه پیش از آن نیز با طرح مباحث دولت موقت، بنی صدر و آقای منتظری اقداماتی را انجام داده بودند اما لطف خدا شامل حال ملت شد و حضرت خامنه‌ای، رهبری را عهده‌دار شدند.

وی افزود: انقلاب اسلامی به سایر کشورها نیز رسیده است که شیخ زکزاکی نمونه کوچکی از نتایج انقلاب اسلامی در جهان  است فردی که تنها در یک دیدارخود با امام (ره)، سبب شیعه شدن چند میلیون نفر شد.

فرمانده دوران دفاع مقدس مطرح کرد: روزی برای بردن یک محصول کوچک به لبنان باید هزاران ترفند به کار می‌بردیم اما حالا هزاران جوانان انقلابی به برکت خون امثال شهید همدانی‌ها در جبهه مقاومت پشت دروازه‌های بیت المقدس پا به زمین می‌کوبند تا به وقتش در آنجا نماز بخوانند.

یکتا با بیان اینکه اربعین تمرینی برای پذیرائی از 200 میلیون شیعه است، تصریح کرد: با پیاده روی اربعین حسینی خاکریزهای جمهوری اسلامی کیلومترها جلوتر رفته است.

وی افزود: همچنین چندین هزار نفراز جوانان غربی چفیه به گردن، انجمن پیاده روی اربعین را در کشورهای اروپائی به راه انداخته و در حال جذب نفرات بیشتر برای این کار هستند.

مدیر عامل سابق بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) درباره لزوم تشکیل ستاد اربعین در شهرها و محلات عنوان کرد: ستاد اربعین کشتی نجات امام حسین(ع) است که آمده تا همه را به خود ببرد.

یکتا بیان کرد: دشمنان با طرح مباحثی چون ایجاد شبهه و آلوده کردن فضای مجازی و نهضت همجنس بازی در تلاشند تا فضایی ایجاد کنند که زمینه برای ظهور امام زمان(عج) مهیا نشود.

مدیر عامل سابق بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) تصریح کرد: باید به روش دیگری با دشمن بجنگیم برای همین هم رهبری فرمودند در شرایط حساس کنونی اجتماع جبهه اهل حق لازم است.

یکتا با بیان اینکه با کار منقطع و حضور فصلی در جامعه نمی‌توانیم کاری انجام دهیم اظهار داشت: ایستادگی و همبستگی جوانان مؤمن انقلابی در عرصه‌های مختلف اجتماع در زمان حاضر ضرورت دارد.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه ما باید نیروهای خود را پشت سر دشمن پیاده کنیم، گفت: نبرد جدی آخرالزمانی شروع شده است و شما نیروهای انقلابی باید دقت کنید که آیا امروز آنجایی که باید باشیم هستیم./201/979/ب1

ارسال نظرات