۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۴۷۸۱۵۱
نائب رییس مجلس مطرح کرد؛

ضرورت پرهیز از اقدامات نمایشی

پزشکیان با تأکید بر این‌که نیازمند عزم جدی و مشارکت همگانی در جهت اقدامات جدی و عملی برای رفع مشکلات کشور هستیم، گفت: بهتر است اقدامات نمایشی کنار گذاشته شود.
مسعود پزشکیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مسعود پزشکیان، نائب رییس مجلس شورای اسلامی امشب در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه صنعت در تبریز با بیان این‌که دیگر زمان شعار دادن و تکرار مشکلات کشور گذشته است، اظهار داشت: نیازمند عزم جدی و مشارکت همگانی در جهت اقدامات جدی و عملی برای رفع مشکلات کشور هستیم.

وی با تأکید بر این‌که به تنهایی نمی‌توان کاری انجام داد و باید در راه درست و کارشناسی هماهنگ شویم، خاطرنشان کرد: یکی از پیام‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ آنست که با وحدت، همدلی و همزبانی می توان همه موانع را از سر راه برداریم، تشکیل اتاق‌های فکر بایستی منجر به نتیجه کاربردی و عملی شود.

پزشکیان با بیان این‌که نمایندگان آماده پیگیری مشکلات صنایع هستند، تصریح کرد: وکلای مردم در مجلس مسائل سیاسی را کنار گذاشته و آماده برگزاری این جلسات در هر هفته برای بیان مشکلات صنوف مختلف هستند؛ من نماینده شده‌ام که به فکر مطالبه مردم باشم، هیچ وقت انتظار و چشم داشتی ندارم و هیچ وقت عقده نسبت به کسی نگه نمی‌دارم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که هر ماه می‌توانیم یک وزیر را به استان بیاوریم تا به مشکلات ما توجه و رسیدگی کند، یادآور شد: کارهای نمایشی را کنار گذاشته و تنها به کلنگ‌زنی چندین باره بدون نتیجه نپردازیم و این فیلمنامه نشان دادن طرح و پرورش بی‌نتیجه را پایان دهیم.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مشکل کشور ما این است که هم‌ تیم نمی‌شویم و سر دعوا با یکدیگر داریم، تصریح کرد: نباید به بیان مشکلات اکتفا کنیم و باید تشکیل تیم برای صنوف اقدامات صورت گیرد، ما نمایندگان آماده حضور در جلسه هستیم فقط با جمع‌بندی و اولویت‌بندی مسائل جلسات را تشکیل دهید.

وی حل معضل بیکاری را یکی از اولیت‌های مهم نمایندگان مجلس دانست و خاطرنشان کرد: هدف ما نمایندگان این است که به دور از سیاست‌ها و چپ و راست بودن برای عزت کشور تلاش کنیم؛ البته باید دانست که برخی مشکلات از درون کشور است و بایستی در مدیریت‌ها و نگرش‌ها تجدیدنظر صورت گیرد./202/935/ب1

ارسال نظرات