۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۷۸۲۸۲
امام جمعه همدان:

دشمن برای نابودی انقلاب هزینه های سنگینی کرده است

آیت الله طه محمدی گفت: بعد از پیروزی انقلاب دشمن برای نابودی نظام اسلامی و انقلاب تلاش ها و هزینه های زیادی کرده اما همواره ناکام بوده است.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به نعمت های انقلاب گفت: انقلاب اسلامی نعمت های زیادی برای مردم ایران داشته و باید ببینیم کجا بوده ایم الان در کجا قرار داریم.

آیت الله طه محمدی گفت: بعد از پیروزی انقلاب دشمن برای نابودی نظام اسلامی و انقلاب تلاش ها و هزینه های زیادی کرده است ولی همواره ناکام بوده است.

وی افزود برخی دشمنان و مغرضان همواره در تلاش هستند تا دستاوردهای انقلاب را بی محتوا نشان دهند و بگویند که انقلاب برای ما هچ دستاوردی نداشته است و این در حالی است که ملت ایران اجازه تعدی به یک وجب از خاک این کشور را به کسی نداده است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با بیان این که امروز ایران یکی از پیشرفته ترین کشورها در صنایع دفاعی است ابراز داشت: امروز متخصصان ایرانی به جایگاهی رسیده اند که توان تولید برخی سلاح هایی که حتی امریکا هم آنها را ندارد، دارند.

وی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را استقلال کشور توصیف کرد و گفت: استقلال مساله ای که پیش از انقلاب معنایی نداشت اما بعد از انقلاب به طور کامل احساس شد البته انقلاب نعمات های بیشماری برای ایران داشته است که گفتار را یارای بیان آن نیست.

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به این که امروز ایران جزء هفت کشور قدرتمند جهان است بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران که نمی توانست لوازم ضروری خود را پیش از انقلاب برای مردم تولید کند امروز از کشورهای قدرتمند جهان محسوب می شود.

وی با اشاره به این که برخی برای رفتن به آمریکا دست و پا می زنند در حالی که آنجا هیچ خبری نیست، گفت: خداوند دشمنان اسلام را احمق آفریده است و امروز کشوری که ادعا می کند در خاورمیانه صدها میلیارد دلار هزینه کرده، توان ساختن امکاناتی مانند مدرسه را در کشور خود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به روز 22 بهمن و لزوم همگرایی و حضور همه آحاد مردم در این یوم الله افزود: حمایت از انقلاب و نظام اسلامی وظیفه همگان است و در این روز هیچ کس نباید در خانه بماند و باید در صحنه حضور داشته باشد.

وی با اشاره به قدرت ایران در مسائل دفاعی اظهار داشت: ایران به برکت انقلاب با اسراییل به گونه ای برخورد کرده است که مانند لاک پشت در درون خود خزیده و نمی تواند یک نفس راحت بکشد.

آیت الله طه محمدی در پایان به مراسم رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب درباره سه کتاب با موضوع دفاع مقدس و شهدای استان همدان اشاره کرد و گفت: روز چهارشنبه این هفته مراسم رونمایی از تقریظ رهبری درباره سه کتاب با موضوع دفاع مقدس در حسینیه امام همدان برگزار و امید است که میزبان خوبی برای این مراسم مهم و ارزشمند باشیم./201/979/ب1

ارسال نظرات