۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۴۷۸۳۰۵
حجت الاسلام والمسلمین کازرونی:

فاصله گرفتن از روحیه انقلابی سبب بروز مشکلات در جامعه می شود

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان گفت: ایمان و عمل صالح ستون های نهضت پیامبران هستند و تا زمانی که مدیران ما مومن و اتقلابی بودند بحرانی ترین دوران را سپری کردیم و هرگاه پایگاه های عمل صالح تضعیف شود مشکلات دوباره شروع می شود.
حجت الاسلام والمسلمین محسن کازرونی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین محسن کازرونی نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان امشب در نشست بصیرتی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد با اشاره به جایگاه توکل و اعتماد به خدا گفت: تمام عزت از جانب خداوند است و انسان باید در همه کارها به خداوند توکل کند.

وی با اشاره به اهمیت توجه انسان به رفتار با دیگران خاطرنشان کرد: خوبی انسان به نسبت به دیگران به انسان باز می گردد و در عالم تکوین قانون نانوشته ای در این زمینه وجود دارد که عملی که انسان انجام می دهد بازتاب ان را در دنیا مشاهده خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کازرونی ابراز داشت: ایمان و عمل صالح ستون های نهضت پیامبران هستند و تا زمانی که مدیران ما مومن و اتقلابی بودند بحرانی ترین دوران را سپری کردیم و هرگاه پایگاه های عمل صالح تضعیف شود مشکلات دوباره شروع می شود.

وی در ادامه با اشاره به منشا مشکلات انقلاب و نظام اسلامی گفت: بر روی پاکی و ایمان به وعده خدا باید توجه کرد و باید دانست که هر ضربه ای می خوریم از این ناحیه می خوریم و مشکلات از داخل به نظام ضربه می زند.

حجت الاسلام والمسلمین کازرونی حفظ و حراست از انقلاب و نظام اسلامی را وظیفه فرد فرد جامعه توصیف کرد و افزود: دشمنان اسلام و انقلاب می دانند که برای باقی ماندن این نظام جان، مال و آبروی خود را برای وطن و انقلاب تقدیم می کنیم.

وی با بیان این که هر مشکل که برای انقلاب و کشور روی دهد از سوی افراد داخل اتفاق می افتد گفت: همگان باید بدانند که اصل باقی ماندن این انقلاب و تداوم آن بر پایه اعمال خود مردم است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری انقلاب اسلامی ایران را مرهون خون پاک شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم توصیف کرد و اظهار داشت: برای احترام حرمت خون شهدا باید این انقلاب و آرمان های آن از سوی مردم نگه داشته شود.

وی در پایان با اشاره به جایگاه شهدا و جانبازان دفاع مقدس در جامعه بیان داشت: شهادت مرگ تاجرانه است و جانبازان نظام اسلامی ایران مرگ تاجرانه را انتخاب کرده اند و به مقام جانبازی نائل آمده اند./202/979/ب1

ارسال نظرات