۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۴۷۸۳۲۴
عضو مجمع نمایندگان طلاب استان مرکزی خبرداد؛

فعالیت 12 گروه تبلیغی استان مرکزی در سطح کشور

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان مرکزی از فعالیت 12 گروه تبلیغی این استان در سطح کشور خبر داد که برخی از این گروه ها نیز حائز رتبه های برتر شده اند.
گروه تبلیغی حامیان ولایت مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش سالانه خانوادگی طلاب و فضلای استان مرکزی عصر جمعه از سوی مجمع نمایندگان طلاب استان مرکزی در سالن همایش های مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) جمکران برگزار شد.

حجت الاسلام عباسی عضو مجمع نمایندگان طلاب استان مرکزی در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: باید تمام تلاش خودمان را برای حفظ این انقلابی که به سختی به دست آورده ایم بکنیم و اگر خودمان را سرباز امام زمان(عج) می دانیم باید در این راه گام برداریم.

وی با اشاره به تلاش های مستمر بزرگان استان مرکزی برای برگزاری این همایش، افزود: هرساله آیت الله دری نجف آبادی به برگزاری این جشن کمک می کنند و تأکید می کنند این همایش باید ادامه پیدا کند و البته افراد زیادی برای برگزاری این همایش این شبانه روز تلاش کردند تا طلاب را جمع کنیم، چراکه وقتی همه استان جمع می شوند بیشترین وحدت کسب می شود.

عضو مجمع نمایندگان طلاب استان مرکزی تأکید کرد: ما همواره در اطلاعیه ها و بنرهایی که منتشر کردیم، تکیه کلام خودمان را در وحدت کلمه گذاشته ایم، چراکه یقین داریم این وحدت کلمه و ایمان است که می تواند ما را به سرانجام و سرمنزل مقصود در انقلاب اسلامی برساند.

وی از طرح سرشماری طلاب استان مرکزی نیز خبر داد و عنوان کرد: ما از همه طلاب استان مرکزی خواسته ایم تا به سامانه مخصوصی که اعلام کرده ایم پیامکی را ارسال کنند تا بتوانیم آماری از طلاب و بویژه نخبگان استان داشته باشیم، چراکه ما در استان ما مفاخر و نخبگانی هستند و ما می توانیم در برنامه هایی که داریم از این عزیزان استفاده کنیم.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به ضرورت تشکیل گروه های تبلیغی در استان مرکزی یادآور شد: ما از همه طلاب می خواهیم بحث گروه های تبلغی را جدی بگیرند، چراکه رهبر معظم انقلاب نیز تأکید کردند که امروز در بحث فرهنگ با فعالیت های تک نفره و کارهای متفرقه کار پیش نمی رود و باید جبهه فرهنگی تشکیل شود.

وی ادامه داد: البته امروز 12 گروه تبلیغی از استان مرکزی در کشور مشغول فعالیت هستند و در سطح کشور دو گروه ما مقام نخست و سوم را کسب کرده اند و گروه های موفق دیگری هم داشته ایم ، ولی کافی نیست، چراکه امروز شهرستان های خمین، نراق، آشتیان و تفرش هنوز گروهی ندارند.

عضو مجمع نمایندگان طلاب استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که در دفتر تبلیغات اسلامی پرونده دارند می توانند گروه هایی را برای تبلیغ تشکیل بدهند و طبق اعلام مسؤولان مربوطه از شش نفر به بالا مجوز برای گروه های فرهنگی تبلیغی داده می شود و ما نیز در مجمع نمایندگان امیدواریم همچون گذشته بتوانیم خدمت کنیم./1330/پ202/ج

ارسال نظرات