۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۴۷۸۳۵۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان:

کارآیی نظام اسلامی سبب دلبستگی جوانان به انقلاب اسلامی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به علل تداوم انقلاب اسلامی، کارآیی نظام اسلامی را سبب دلبستگی نسل جوان به آن دانست.
جوانان

حجت الاسلام عبدالرضا دغاغله، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، رهبری امام راحل، دین مبین اسلام و حضور در صحنه مردم را علل تداوم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این عوامل دلایل ایجاد و پیروزی انقلاب اسلامی هستند که در این میان مردم با رضایتمندی کامل و آغوشی باز خطرات و شکنجه های رژیم شاهنشاهی را پذیرا و در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی گام برداشتند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه امروزه رهبری رهبر معظم انقلاب، دین اسلام و حضور همیشگی مردم را شاهد هستیم، عنوان کرد: حضور و رضایتمندی مردم بسیار مهم است و این حضور به شرط کارآیی نظام اسلامی خواهد بود.

رییس کمیته عشایری و روستایی ستاد دهه فجر خوزستان با اشاره به اینکه کارآیی نظام اسلامی، رضایتمندی عمومی و عدم نفوذ بیگانگان را به همراه خواهد داشت، اظهار داشت: عشایر و روستائیان پیش از انقلاب اسلامی نقشی فعال داشتند و در خود دوران انقلاب اسلامی رشادت های فراوانی از خود نشان و در پیروزی آن مثمرثمر بودند.

این مقام مسؤول به جعمیت 40 درصدی روستائیان و عشایر در سطح کشور اشاره و ابراز داشت: در کنار فهم و عمل به دین و التزام عملی به ولایت فقیه، باید در عمل برای جوانان نشان دهیم که انقلابیون اوائل انقلاب هستیم.

حجت الاسلام دغاغله برنامه ریزی، سعه صدر، آگاهی به مسائل علمی روز، حل معضل بیکاری و افزایش تولید داخلی را نشانه های انقلابیون دانست و تحقق چنین فعالیت هایی را از مسؤولان خواستار شد.

وی در پایان کارآیی نظام اسلامی را سبب آشنایی جوانان با انقلاب اسلامی و دلبستگی به آن دانست و گفت: ۲۰۳ پروژه‌ عمرانی ویژه روستاها در دهه ‌فجر با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال افتتاح می‌شود./303/9456/ب1

ارسال نظرات