۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۴۷۸۴۰۷
امام جمعه دزفول:

انقلاب اسلامی عزت دوباره ای به ایران بخشید

امام جمعه دزفول با اشاره به این که ارزش های الهی انقلاب اسلامی نشان می دهد که ملت ایران بالنده و پویا برای اهداف خود ایثارگری می کند، گفت: انقلاب اسلامی عزت از دست رفته را به ما بازگرداند.
حجت الاسلام سيدمحمدعلي قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت نزدیک به چهار دهه از عمر با برکت خود همچنان به سوی اهداف در حرکت است، ابراز داشت: دشمنان اسلام و بدخواهان با وجود همه تلاش ها و حیله ها برای شکست و انحراف انقلاب، موفق عمل نکردند که این بیانگر حقانیت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که مردم ایران موفق به ثمر رساندن انقلاب و سرکوب رژیم شاهنشاهی شدند و نظامی مبنی بر اسلام و مکتب اهل بیت(ع) مستقر کردند، ادامه داد: اقدامات مردم در این جهت بیانگر پایبندی آنها به نظام و استوار ماندن بر آرمان های انقلاب اسلامی و ناشی از بصیرت و نگرش الهی خداوند است.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با اشاره به این که ارزش های الهی انقلاب اسلامی نشان می دهد که ملت ایران بالنده و پویا برای اهداف خود ایثارگری می کند، گفت: قدر نظام و انقلاب اسلامی را باید دانست و این میراث گرانبها را پاسداشت تا پرچم این انقلاب را با دست با کفایت رهبرمعظم انقلاب اسلامی به دست امام زمان(عج) صاحب اصلی آن سپرد.

امام جمعه دزفول با اشاره به این که پیش از انقلاب اسلامی ایران، بیگانگان بر کشور حکومت می کردند و مستشاران با حکومت بر این مملکت سعی در خوار و ذلیل کردن ملت و سلب استقلال داشتند، بیان داشت: انقلاب اسلامی عزت از دست رفته را به ما بازگرداند و کشور به برکت خون شهدا، همت جوانان، بصیرت مردم، صبر خانواده های شهدا و راهی که امام راحل پیش روی ما قرار داد پیشرفت های فراوانی داشته است.

حجت الاسلام قاضی درفولی با بیان سخن امام خمینی(ره) مبنی بر این که انقلاب اسلامی قله های جهان را فتح کرده و پرچم لا اله الا الله را بر مناره های جهان به اهتزاز درآورده است، خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان با رهبری امام خمینی(ره) در ۲۲ بهمن ماه، انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و حکومت الهی و اسلامی را بر کشور حاکم کردند./303/9453/ب1

ارسال نظرات