۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۴۷۸۴۲۱
مدیر مدرسه سفیران اباالفضل العباس امیدیه:

روحیه مقاومت و تسلیم ناپذیری ثمره انقلاب اسلامی است

مدیر مدرسه سفیران اباالفضل العباس امیدیه با اشاره به تلاش های دشمنان برای القای یأس و ناامیدی در جامعه، ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه مقاومت را از روحانیت خواستار شد.
حجت الاسلام نهیرات

حجت الاسلام محمدتقی نهیرات، مدیر مدرسه سفیران اباالفضل العباس(ع) امیدیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تلاش های دشمنان برای ناامید ساختن مردم نسبت به انقلاب اسلامی، دستاوردهای آن و مسؤولان نظام اسلامی ابراز داشت: تلاش دشمنان به القای جو ناامیدی و یأس در کشور به ویژه استان با توجه به مسائل زیست محیطی و گردوخاک ها، فعالیت و اطلاع رسانی روحانیت برای رویارویی با چنین اقداماتی، انتقال امید به مردم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیار سخت خواهد کرد.

مدیر مدرسه سفیران اباالفضل العباس(ع) امیدیه با بیان اینکه کم کاری در حوزه اقتصاد در مقایسه با دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست، افزود: پیگیری و برخورد با حقوق بگیران نجومی را از سوی قوه قضائیه شاهد هستیم؛ هر چند که توجه به مباحث عمرانی ـ روستایی، آب و برق، بنادر، صنعت، علمی و ... از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه تأثیرگذاری سیاسی ـ اسلامی انقلاب اسلامی را در عراق، لبنان، سوریه، یمن و بحرین شاهد هستیم، اظهار داشت: روحیه مقاومت در کشورها برگرفته از انقلاب اسلامی است و در این باره روحانیت با تبیین چنین دستاوردهایی، روحیه یأس و ناامیدی را در جامعه از بین ببرند.

حجت الاسلام نهیرات با بیان اینکه مدرسه سفیران همه ساله در دهه فجر مبلغانی را به مدارس، ادارات و مساجد اعزام می کند، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم سخنرانی، جشن های دهه فجر و مسابقه، نمایشگاه ها و تقدیر از ورزشکاران برتر فعال در مساجد تحت پوشش مدرسه از فعالیت ها در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی دیدار با خانواده های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و چاپ بروشورهای مرتبط با مقایسه پیشرفت ها و دستاوردهای پیش و پس از انقلاب اسلامی را از برنامه های انجام شده مدرسه عنوان کرد و گفت: سلسله گفتمان های سیاسی با حضور انقلابیون و خاطره گویی برای طلاب و نسل جدید از دیگر فعالیت های مدرسه است./303/9456/ب1

ارسال نظرات