۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۴۷۸۴۲۷
معاون اجرایی رییس جهمور:

رسانه ها پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی باشند

معاون اجرایی رییس جمهور به نقش مؤثر رسانه ها در انعکاس خدمات دولت و ایجاد امید بین مردم اشاره کرد و گفت: رسانه ها باید با ایفای نقش خویش همچون دوران دفاع مقدس همراه و پشتیبان انقلاب باشند.
محمد شریعتمداری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد شریعتمداری، ظهر امروز در حاشیه سفر به استان لرستان و با حضور در مراسم افتتاح خبرگزاری صدا و سیمای مرکز لرستان به نقش اثرگذار رسانه در زمینه های گوناگون اشاره کرد و گفت: رسانه ها در دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش بسزایی ایفا کردند.

وی با تأکید بر اینکه امروز نیز رسانه باید پشتیبان و همراه انقلاب و نظام باشد، افزود: امروز تصمیمات خوبی در عرصه خبر در کشور اخذ شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور عصر کنونی را عصر انفجار اطلاعات دانست و عنوان کرد: برخی در پی ایجاد یأس و ناامیدی در کشور هستند و با فعالیت صحیح رسانه ها باید جلوی این افکار گرفته شود.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش در جهت رشد و توسعه دوچندان کشور، اظهار داشت: صدا و سیما با ایفای نقش خویش باید در جهت توسعه و تبیین فرهنگ امید در جامعه گام بردارد.

صدا و سیما نقش بسزایی در ترویج و توسعه فرهنگ امید در جامعه دارد

شریعتمداری در ادامه گرفتن امید از مردم را بزرگ ترین خیانت دانست و افزود: انتظار می رود صدا و سیما  فرهنگ امید و نشاط را در جامعه توسعه دهد.

وی با اشاره به اینکه دولت بار سنگینی را بر دوش دارد، خاطرنشان کرد: امروز صدا و سیما برای انعکاس خدمات دولت اقدامات مؤثری انجام داده است.

معاون اجرایی رییس جمهور در ادامه به وضعیت تحریمها و ثبات در بازار اشاره و عنوان کرد: امروز سایه شوم تحریم ها برداشته شده و اقدامات جدی در حوزه اقتصاد کلان صورت گرفته است.

شریعتمداری با بیان اینکه سالانه ۷۰۰ هزار شغل باید در کشور ایجاد شود و این کاری دشوار است، خاطرشان کرد: هر سال یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به بازار کار وارد می شوند که باید برای این جمعیت اشتغالزایی صورت گیرد./9459/202/ب2

ارسال نظرات