۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۴۷۸۴۸۹
فرمانده سپاه عاشورا:

بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی خدمت به مردم است

سردار کریمیان با بیان این‌که دشمنان هنوز از براندازی انقلاب اسلامی ایران دلسرد نشده اند، گفت: بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی خدمت به مردم است.
سردار کريميان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در دیدار با خانواده‌های شهدای باغ معروف تبریز، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال اجرای توطئه‌های متعدد در راستای براندازی نظام بوده‌اند.

وی با بیان این‌که دشمنان در برهه های مختلف تلاش داشتند از وقوع انقلاب، تثبیت و صدور آن جلوگیری کنند که با درایت امام و رهبری و همچنین بصیرت مردم، هرگز نتوانستند به اهداف شوم خود برسند، خاطرنشان کرد: باید ماهیت استکبارستیزی انقلاب را حفظ کنیم، جنگ جدید دشمن به گستره تمام جهان، جنگ نرم است.

سردار کریمیان با بیان این‌که دشمنان هنوز از براندازی انقلاب اسلامی ایران دلسرد نشده اند، تصریح کرد: استکبار جهانی بیش از دو دهه جنگ نرم و ناتوی فرهنگی را علیه ملت در پیش گرفتند که متأسفانه در اثر غفلت مسؤولان کشور در این مورد، کمی موفق هم شدند؛ در این راستا دشمن تاکتیک جدید نفوذ را آغاز کرده است.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: اندیشمندان غربی بعد از شکست توطئه‌ها و فتنه‌های خود با احمقانه خواندن تصمیم آمریکا مبنی بر حمله نظامی به ایران دو راهکار اساسی را برای سردمداران دولت آمریکا ارایه کردند که عبارت بود از استفاده از روش دیپلماتیک و تشدید تحریم‌های اقتصادی که البته اکنون دولت جدید آمریکا هیچ اعتنایی به برجام ندارد و بر فشار اقتصادی تأکید می کند.

وی با اشاره به این‌که بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است، گفت: در همین راستا بود که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها فرموده‌اند بهتر است به جای اینکه به بنده رهبر بگویند، بگویند خادم مردم؛ چرا که اگر به این مردم خدمت رسانی شود این ملت خودشان تولید قدرت می‌کنند و آن هم قدرت بازدارنده به دنبال دارد.

سردار کریمیان با اشاره به جنجال‌های اخیر غرب مبنی بر توان دفاعی و موشکی ایران گفت: دشمنان ما بهترین و قدرتمندترین این موشک‌ها را در اختیار دارند ولی آنچه که استکبار جهانی از آن بیم و واهمه دارد و آنها را در سر جای خود نشانده است ایمان و اعتقادات، ایثارگری و شهادت طلبی بسیجیان و رزمندگان ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون جوانان غیور با هدایت امام خمینی(ره) به ثمر نشست و اکنون با رهبری امام خامنه‌ای روز به روز بر قدرت آن افزوده می‌شود.

وی خطاب به خانواده‌های شهدا، دیدار از خانواده شهدا را مایه افتخار و قوت قلب برای مردم و مسؤولان دانست و افزود: این نعمت بزرگ را همیشه شاکر هستیم و از خداوند متعال خواستاریم تا وجود خانواده شهدا را در سلامت نگه دارد چرا که مایه عزت و سربلندی هستند./935/202/ب2

ارسال نظرات