۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۴۷۸۵۰۱
آیت الله طه محمدی:

شفاف سازی حقوق افراد شاخص در جامعه ضروری است

امام جمعه همدان مشخص شدن حقوق همه افراد جامعه به صورت شفاف را امری مهم توصیف کرد و گفت: نباید در یک جامعه یک پزشک 200 میلیون حقوق بگیرد و یک راهدار و رفتگر با یک حقوق ناچیز زندگی را سپری کنند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی ظهر امروز در همایش تجلیل از کادر پرستاری استان که در سالن همایش‌های علوم پزشکی برگزار شد، اظهار داشت: پرستاران باید درباره سیره و سبک زندگی حضرت زینب(س) مطالعه کنند.

آیت الله طه محمدی عنوان کرد: در اسلام که به‌ عنوان یک دین کامل معرفی‌ شده در رابطه با احترام به حقوق دیگران تأکید بسیاری شده و باید حقوق یک پزشک، شهردار، پرستار و رفتگر در جامعه مشخص شود در غیر این صورت ظالمانه است.

وی با انتقاد از اینکه برنامه‌ای برای تجلیل از زحمات رفتگران رد جامعه دیده نمی‌شود، افزود: در جامعه هر فردی به فکر منافع شخصی خود است در حالی‌ که اقشاری چون رفتگران و راهداران در شرایط سخت با کمترین حقوق‌ها مشغول به انجام‌ وظیفه هستند.

امام جمعه همدان به زحمات فشرده قشر پرستار در جامعه اشاره کرد و گفت: پرستاران باید تمام فکر خود برای خدمت به مردم و مریض ها کنند و اجر خود را از خداوند دریافت کنند.

وی در ادامه با بیان این که برخی حقوق های دریافت شده از سوی برخی افراد در جامعه با جایگاه و سختی آن سنخیت ندارد، گفت: بدون قانون و ضابطه مشخص برخی حقوق ها تنظیم و مقرر شده است که حاصل آن حقوق های نجومی در کشور و فساد مالی است.

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: در حال حاضر حقوق رفتگران در جامعه به 500 هزار تومان هم نمی رسد ولی زحمت و مشقت آنان به اندازه پنج میلیون تومان ارزش دارد.

وی در پایان مشخص شدن حقوق همه افراد جامعه به صورت شفاف را امری مهم توصیف کرد و گفت: نباید در یک جامعه یک پزشک 200 میلیون حقوق بگیرد و یک راهدار و رفتگر با یک حقوق ناچیز زندگی را سپری کنند./979/202ب2

ارسال نظرات