۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۴۷۸۵۲۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

رسالت روحانیت نسبت به گذشته سنگین‌تر شده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین نسل‌های جوان و مساجد هستند، گفت: ازاین‌رو امروز رسالت علما و روحانیان به نسبت گذشته سنگین‌تر و حساس‌تر شده است.
حجت الاسلام خادمی - نشست روحانیان مبلغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در جمع شماری از روحانیان مبلغ و طرح هجرت استان، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: روحانیان در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های آن به نسل‌های جدید و جوان نقش بسزایی دارند.

وی افزود: باید روحانیان مبلغ و طرح هجرت در مناطق مختلف استان بصیرت افزایی و آگاهی‌بخشی کرده و اقشار مختلف مردم را نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین پیشرفت علم و فناوری در کشور آگاه کنند.

حجت‌الاسلام خادمی با تأکید بر اینکه همچنین روحانیان باید در مجالس و محافل مذهبی وضعیت نامناسب و اسف‌بار دوران رژیم ستم‌شاهی را برای مردم به‌ویژه نسل جوان بازگو کنند، خاطرنشان کرد: روحانیان مستقر و طرح هجرت در این استان تاکنون توانسته‌اند در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام راحل و حفظ و پاسداشت خون شهدا مثمر ثمر واقع شوند.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان خراسان شمالی امروز با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد شکاف بین نسل‌های جوان و مساجد هستند، افزود: ازاین‌رو اکنون رسالت علما و روحانیان به نسبت گذشته سنگین‌تر و حساس‌تر شده است.

وی افزود: حرکت نظام اسلامی در ارتباط با توسعه منابع ‌انسانی به سمتی پیش می‌رود که دشمنان اسلام از این پیشرفت ما نگران هستند؛ به همین دلیل هم دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به فکر توطئه برای براندازی نظام بوده است.

حجت‌الاسلام خادمی حضرت امام خمینی (ره) را سنبل مبارزان جهانی و رهبری بزرگ و عظیم شأن دانست و افزود: برای پیروزی انقلاب اسلامی فداکاری‌ها و ایثارگری‌های بسیاری انجام شده و دهه‌ فجر یادآور این جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های ملت بزرگ ایران اسلامی است که به رهبری امام راحل به بار نشست و بساط ظلم و کفر و استبداد را برای همیشه از کشور برچید.

وی اظهار کرد: همه باید افتخار کنیم در زمانی زندگی می‌کنیم که انقلاب اسلامی ایران را درک کرده‌ایم و به‌عنوان روحانی و مبلغ دینی باید به‌گونه‌ای انجام وظیفه کنیم که مورد رضای خداوند متعال قرار گرفته و دین خود را نسبت به جامعه ادا کنیم.

حجت‌الاسلام خادمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 22 بهمن، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن دهه فجر باید با بار دیگر روح بلند امام راحل پیمان بسته و در مراسم ۲۲ بهمن هرچه باشکوه‌تر شرکت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در خاتمه با بیان اینکه انقلاب اسلامی تجلی شعار استقلال و آزادی بود، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را برگزاری انتخابات در کشور عنوان کرد و گفت: همه ما در تمام مراحل زندگی ناگزیر به انتخاب در موضوعات و موقعیت‌های مختلف هستیم که اگر این انتخابات آگاهانه و هوشمندانه باشد همواره پیروز و موفق خواهیم بود./202/9314/ب1

ارسال نظرات