۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۸۵۳۹
امام جمعه مهران:

22 بهمن روز عزت و عزم ملی است

امام جمعه شهرستان مهران گفت: با حضور در راهپیمایی 22 بهمن که روز عزت و عزم ملی است به دشمن یادآوری خواهیم کرد ما بودیم که ابهت پوشالین تو را در هم شکستیم، بر صورت تو سیلی نواختیم و ما بودیم که دست متجاوز تو را قطع کردیم.
حجت الاسلام ولدبیگی

حجت الاسلام روح الله ولدبیگی، امام جمعه شهرستان مهران امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اظهار داشت: دیگر برای احقاق حق هسته ای پای هیچ میز مذاکره ای نخواهیم نشست بلکه در میدان مبارزه و نبرد حق خود را خواهیم ستاند و گزینه های روی میز دشمنان را چون گذشته ناکارآمد معرفی خواهیم کرد و نشان خواهیم داد که هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی با توجه به ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور به آمریکا و برخورد خارج از عرف دیپلماسی آنها با کودک پنج ساله ایرانی، گفت: در اعتراض به این حرکت زشت، کاخ سفید اعلام کرده این کودک می توانست خطری جدی برای دولت ما باشد، باید جواب داد که هر فردی ولو کودک اگر غیرت و رگ ایرانی در وجودش باشد را، برای خود و اهداف پلیدتان خطری جدی بدانید.

امام جمعه شهرستان مهران تصریح کرد: باید از ایران و ایرانی هراس داشته باشید وقتی از کودک ما نیز می ترسید به یقین می دانیم نام سرداران سپاه اسلام خواب و آرامش را از شما ربوده اند.

وی خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی، بیان داشت: روزی از سوی همین ملت بساط ظلم شما برچیده خواهد شد«إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعِيدا وَ نَرَاهُ قَرِيبا».

حجت الاسلام ولدبیگی افزود: با حضور در راهپیمایی 22 بهمن که روز عزت و عزم ملی است به دشمن یادآوری خواهیم کرد ما بودیم که ابهت پوشالین تو را در هم شکستیم، بر صورت تو سیلی نواختیم و ما بودیم که دست متجاوز تو را قطع کردیم و ما همچنان هستیم./879/303/ب2

ارسال نظرات