۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۴۷۸۵۵۲
امام جمعه بستان آباد:

انقلاب و نظام اسلامی نقطه وحدت بخش مسلمانان است

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی نقطه وحدت بخش مسلمانان است، گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز وحدت مسلمانان جهان خواهد بود.
حجت الاسلام رضوي،امام جمعه بستان آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سید رضا رضوی، امام جمعه بستان آباد، امروز در جمع کارکنان سپاه این شهرستان با تبریک دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب و نظام اسلامی نقطه وحدت بخش مسلمانان است، انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز وحدت مسلمانان جهان خواهد بود.

وی با بیان اینکه این انقلاب به برکت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و پشتوانه مردمی روز به روز قدرتمندتر می شود، ابراز داشت: رهبری حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای بی بدیل ایشان برگرفته از ارتباط ایشان با حضرت حجت است، این معنویت امام بود که سبب شد تا انقلاب به پیروزی برسد

امام جمعه بستان آباد با تأکید بر تداوم اندیشه و سیره امام راحل، گفت: باید این انقلاب بر اساس باورهای اسلامی و آرمانهای امام راحل تداوم یابد، دهه فجر نیز فرصت مناسبی برای بیان آرمانهای امام راحل و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  با بیان اینکه دعا سلاح واقعی مؤمن است، گفت: دعا و درخواست از خداوند مورد تأکید دین اسلام است و در روایات و آیات فراوانی بیان شده است، دعا از الطاف خاص الهی بر بندگان صالح است که انسان را همیشه با معبود خود در ارتباط نگه می دارد./854/204/ب2

ارسال نظرات