۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۴۷۸۵۵۳
نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی:

فداکاری مدافعان حرم نقشه دشمنان برای حمله به مرزهای ایران را ناکام گذاشت

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: فداکاری و ازجان‌گذشتگی شهدای مدافع حرم، اهداف و نقشه‌های تکفیری‌ها و دشمنان برای حمله به مرزهاي ايران را ناكام گذاشت.
حجت الاسلام زحمت کش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین زحمتکش، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، امروز در همایش شهدای مدافع حرم استان، با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و تمامی شهدا به‌ویژه شهدای حریم ولایت، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با اهدای خون خود در خارج از مرزهای کشور اهداف حمله تکفیری‌ها به مرزهاي ايران و نقشه‌های دشمنان را ناكام گذاشتند.

وی با بیان اینکه شهداي مدافع حرم با ايثار و جان‌فشانی خود انقلاب اسلامی را در خارج از مرزهای کشور بیمه کردند، افزود: شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع انقلاب اسلامی و ايران هستند که با ايثار و فداكاري مثال‌زدنی خود از تمام تعلقات دنيوي دل كنده و در کیلومترها دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی، جان‌فشانی کردند.

حجت‌الاسلام زحمت‌کش ادامه داد: شهداي مدافع حرم با ازجان‌گذشتگی و اهدای خون خود از حریم ولایت و ارزش‌های نظام اسلامي با جان و دل محافظت كرده و اجازه ندادند دشمنان به اهداف شوم خود برسند و به اين طريق انقلاب اسلامی ایران را در خارج از مرزهای کشور بیمه کردند.

وي خاطرنشان كرد: مدافعان حرم هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ما با غيرت و شجاعت بی‌نظیر خود شهرهای نبل و الزهرا را آزاد کردند و مدال افتخار را برای ما به ارمغان آوردند.

حجت‌الاسلام زحمت‌کش تصريح كرد: مدافعان حرم با اين اقدامات سلحشورانه خود درس بزرگي به دشمنان اسلام و ايران دادند تا ديگر جرأت رو به رو شدن با سربازان غيور ايران را نداشته باشند و فكر هجوم به مرزهاي ايران هم به ذهن آنها خطور نكند.

وي اضافه كرد: اگر شهداي مدافع حرم در بيرون از مرزها از ايران اسلامي و آرمان‌ها و ارزش‌های ديني دفاع نمی‌کردند اكنون دشمنان به پشت مرزهاي ما رسيده بودند و باید در پشت مرزهای خود از ميهن اسلامي دفاع می‌کردیم.

حجت‌الاسلام زحمتكش اظهار داشت: بارها و به‌طور مكرر شجاعت و دليرمردي مردان و زنان ما در عرصه‌های مختلف به‌ ویژه در میدان‌های دفاعي به اثبات رسيده و دشمنان هم با بهت و حيرت نظاره‌گر آن بوده‌اند؛ اما دشمنان و بدخواهان باز هم از اهداف پليد خود دست‌بردار نيستند.

وي اضافه کرد: در شرايط كنوني هم جوانان ما با احساس تكليف در دفاع از ارزش‌های ديني و تبعيت از رهبر معظم انقلاب به پا خاسته و به‌عنوان مدافعان حرم در كشور سوريه و عراق از مرزهاي ايران و ارزش‌های اسلامي دفاع می‌کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: در اين برهه از زمان شرايط منطقه خاورمیانه به‌گونه‌ای است كه اگر ما در بيرون از مرزها به‌ویژه در سوريه و عراق از اصول و آرمان‌های خود و مرزهاي كشور عزيز ايران دفاع نكنيم باید در پشت مرزهای خود با پرداخت هزینه‌های مادي و جاني بسياري با دشمن مبارزه کنیم./9314/202/ب2

ارسال نظرات