۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۴۷۸۵۶۵
مدیر حوزه علمیه سرپل ذهاب خبر داد؛

افتتاح پایگاه بسیج طلاب حوزه علمیه سرپل ذهاب همزمان با دهه فجر

مدیر حوزه علمیه سرپل ذهاب گفت: همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر پایگاه بسیج طلاب حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب افتتاح می شود.
حجت الاسلام مختار سلیمانی

حجت الاسلام مختار سلیمانی، مدیر حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر، ابراز داشت: انقلاب اسلامی سبب حفظ ارزش های نظام شد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: خوشبختانه آثار و برکات انقلاب اسلامی در تمام جهان مشهود بوده و نور امید را به سوی مستضعفان جهان گشوده است.

استاد حوزه علمیه در ادامه بیان داشت: انقلاب اسلامی سبب بیداری ملت های اسلامی و وحدت و همگرایی هر چه بیشتر مسلمانان شده و توان ایستادگی به مسلمانان در راستای صیانت از آرمانهای اسلام را بخشیده است.

وی از افتتاح پایگاه بسیج طلاب در دهه مبارک فجر خبر داد و عنوان داشت: حوزه های علمیه نقش بی بدیلی در شکل گیری انقلاب اسلامی داشته و امروز نیز مروج تفکر انقلابی در جامعه هستند، از این رو باید تفکر و عمل انقلابی را در حوزه علمیه اشاعه داد، بنابراین افتتاح و راه اندازی پایگاه بسیج طلاب می تواند در جهت تحقق این مهم نقش بسزایی داشته باشد.

حجت الاسلام عطایی یادآور شد: افتتاح بسیج طلاب حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب با حضور رییس بسیج طلاب استان کرمانشاه و اساتید و طلاب حوزه علمیه برگزار می شود.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) درباره برکات بسیج در انقلاب اسلامی، گفت: بسیج یکی از الطاف خداوند متعال است و انقلاب را در برابر هجمه های دشمنان بیمه ساخته است.

این مسؤول در پایان بیان داشت: امید است سربازان امام زمان(عج) با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تداوم مکتب ائمه اطهار(ع) حافظ و پاسدار ارزش های انقلاب و اسلام باشند./857/303/ب2

ارسال نظرات