۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۴۷۸۵۷۰
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه:

انقلاب اسلامی ایران حاصل همگرایی اقشار مختلف مردم بود

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی حاصل همگرایی اقشار مختلف مردم بود، گفت: با شکل گیری انقلاب و با درایت امام راحل(ره) همه انسانهای آزادی خواه و عدالت طلب با هم متحد شدند و در مقابل زورگویی های مستکبران ایستادند.
حجت الاسلام سید محمد حسین ضیغمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمدحسین ضیغمیان، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه، شامگاه امروز با حضور در حسینیه حضرت موسی بن جعفر(ع) شهرستان بیستون با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، ابراز داشت: انقلاب اسلامی حاصل همگرایی اقشار مختلف مردم بود.

امام جمعه شهرستان بیستون تصریح کرد: در زمان انقلاب مرد و زن و پیر و جوان از حکومت ستم شاهی به ستوه آمده بودند و حکومت اسلامی را جایگزین حکومت طاغوت کردند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه خاطرنشان کرد:  کشور ایران سالها مورد سلطه استعمارگران بود و حتی شاه نیز در تصمیم گیری ها از مستکبران تبعیت می کرد و اختیاری از خود نداشت.

حجت الاسلام ضیغمیان بیان داشت: با شکل گیری انقلاب و با درایت امام راحل(ره) همه انسانهای آزادی خواه و عدالت طلب با هم متحد شدند و در مقابل زورگویی های مستکبران ایستادند.

این مسؤول اظهار داشت: نقش بانوان را نباید در شکل گیری انقلاب نادیده گرفت زیرا در تمام شرایط هم پای مردان سرزمین ایستادگی کردند و در صحنه حضور داشتند.

امام جمعه شهرستان بیستون مطرح کرد: بانوان شکل دهنده شخصیت های انقلابی بودند و حمایتهای بانوان اقتدار انقلاب را دوچندان کرد.

وی در پایان تأکید کرد: انقلاب اسلامی از اتحاد و همگرایی ملت انقلابی شکل گرفت و امروز نیز پس از گذشت 38 سال از عمر انقلاب با درایت و راهبری رهبر معظم انقلاب دشمنان اسلام و انقلاب همچنان در برابر نظام اسلام خوار و حقیر هستند./857/204/ب2

ارسال نظرات