۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۴۷۸۵۸۰
استاد حوزه علمیه:

انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب در سطح دنیا است

استاد حوزه علمیه ویژگی اصلی انقلاب اسلامی را مردمی بودن آن بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی با محتوای ایمان الهی بر شانه تک تک مردم ایران قرار دارد که این امانت امام و شهدا را برای رساندن به قیام بزرگ جهانی حضرت ولی عصر(عج) حمل می کنند.
محمد پور رمضان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمد پوررمضان، استاد حوزه علمیه شب گذشته در جمع بسیجیان بندپی شرقی بابل با گرامیداشت دهه فجر، با اشاره به پیشرفت های بزرگ کشور در عرصه های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی یک تحول درونی برای بارور نمودن انگیزه ایمان و باور الهی در مردم ما بود و این باور با انفاس پیامبرگونه امام راحل در بین آحاد جامعه دمیده شد.

وی با بیان این مطلب که امام راحل اعتقاد بر حضور مردم در همه صحنه ها داشت، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب در سطح دنیا است، زیرا حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ها و فریاد برای سرنگونی رژیم شاهنشاهی یک همه پرسی بزرگ بود که این سطح حضور در هیچ انقلابی در دنیا سابقه ندارد.

امام جمعه گلوگاه با تشریح این مطلب که نیروهای نظامی ما از یک نیروی شاهدوست به یک نیروی نظامی مکتبی و انقلابی تبدیل شد، افزود: انقلاب اسلامی نه تنها یک انقلاب درون جغرافیای ایران بود، بلکه یک انقلاب همه جانبه مستضعفان علیه مستکبران عالم محسوب می شود.

وی حضور مردم بعد از گذشت 38 سال از انقلاب را در همه صحنه ها مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی بر پایه ایمان و بر شانه تک تک مردم ایران قرار دارد که این امانت امام و شهدا را برای رساندن به قیام بزرگ جهانی حضرت ولی عصر(عج) حمل می کنند.

حجت الاسلام پوررمضان با اشاره به طرح ریزی پیچیده دشمنان برای به شکست کشاندن انقلاب، گفت: دشمنان با ایجاد گروهک های تکفیری تروریستی به دنبال مهار ایران و از بین بردن مقدسات به ویژه در سوریه و عراق بودند اما امروز جبهه مقاومت به رهبری نظام اسلامی و با تدابیر ارزشمند مقام عظمای ولایت روز به روز قدرتمند تر می شود.

وی افزود: گروهک های تکفیری که با تصرف تقریبا تمام خاک سوریه قصد تخریب کامل بارگاه نورانی حضرت زینب(س) را داشتند اما با حضور مدافعان حرم و بسیج عاشقان دفاع از حریم مقدسات این روزها شاهد برگزاری جشن میلاد آن بانوی بزرگوار در امنیت کامل در سوریه هستیم.

استاد حوزه علمیه با بیان این نکته که با گذشت هر روز از عمر انقلاب ارزش آن با دادن سرمایه های بزرگ پای این نظام بیشتر می شود، تأکید کرد: نسل جوان جامعه باید با شناخت هزینه هایی که برای این انقلاب داده شده است، قدردان این نعمت بزرگ الهی باشد و برای حفظ آن مسیر نورانی شهدا و امام را ادامه دهد.

وی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری درباره چهره واقعی آمریکا و بزک کردن چهره شیطان بزرگ از سوی عده ای در کشور، خاطرنشان کرد: ترامپ با اقدامات خود حقیقت رژیم حاکم بر آمریکا را در سطح جهانی به نمایش گذاشت و روسیاهی را بر چهره بزک کنندگان آمریکا در کشور نشاند.

حجت الاسلام پوررمضان با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در ممنوع کردن اتباع ایران و چند کشور اسلامی به آمریکا، اظهار داشت: انتظار ما از مجلس و دولت در نظام جمهوری اسلامی برخورد انقلابی و موضعی قدرتمندانه در مقابل یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا است.

وی با تمجید از اقدام متقابل دولت و مجلس عراق دراعلام ممنوعیت ورود اتباع آمریکا به این کشور، گفت: سؤال امروز افکار عمومی کشور این است که چرا دولت یازدهم و مجلس شورای اسلامی در مقابل اقدام آمریکا واکنشی انقلابی و در شأن ملت ایران از خود بروز نمی دهد و تا کی باید شاهد بیان جملاتی نظیر در دست بررسی بودن برای پاسخ به مقام های آمریکایی از سوی مسؤولان کشور باشیم.

استاد حوزه علمیه با اشاره به این مطلب که قانون ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور از دوران اوباما تدوین شده بود، افزود: هدف اصلی آمریکا برای تحت فشار قرار دادن زنجیره مقاومت در منطقه بود و نوک این اقدام آمریکا برای تقابل با پرچمدار اصلی مقاومت یعنی جمهوری اسلامی ایران است./1313/202/ب2

ارسال نظرات