۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۴۷۸۵۸۱
سردار کاجی:

توصیه های ولی فقیه را باید درک کرد و در آیینه زمان دید

فرمانده دفاع مقدس با اشاره به این که بیانات ولایت را باید با حوصله درک کرد، گفت: در زمان جنگ امام فرمود راه قدس از کربلا می گذرد و اگر امروز جمعیت 20 میلیونی به قدس برسند کار اسراییل یکسره می شود.
ولایت فقیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار حسین کاجی راوی و از فرماندهان دفاع مقدس شب گذشته در مراسم بصیرتی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به آرمان های امام و انقلاب، اظهار داشت: ضرورت بازخوانی راه و روش امام در جامعه احساس می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امام شخصیتی بود که بستر شور و نشاط داشت و در سن شش سالگی سوار مرکب می شد و این هنر را از دایه خود آموخته بود.

کاجی با اشاره به جایگاه تعظیم شعائر در جامعه، ابراز داشت: دهه فجر دهه امید است و امام با شهید مدرس ارتباط داشت و در نوجوانی برای نهضت جنگل شعر می گفت و به توپ بستن مجلس را به نقاشی می کشید و امام چنین شخصیت بزرگی است.

وی افزود: بعد از قتل عام وحشیانه صدام در برخی عملیات های دفاع مقدس امام فرمود صدام راهی به جز خودکشی ندارد و بعد از چندی فرمود صدام حتی عرضه خودکشی هم ندارد و باید حرف ولایت را بازخوانی کنیم.

فرمانده دفاع مقدس در ادامه ابراز داشت: زمان گذشت و رسید به جایی که هیچ کس از حکام عرب چنین مانند صدام به فلاکت و خفت کشیده نشده بود و اگر خودکشی می کرد، آبرومندانه تر بود.

وی با اشاره به این که بیانات ولایت را باید با حوصله درک کرد، گفت: در زمان جنگ امام فرمود راه قدس از کربلا می گذرد و اگر امروز جمعیت 20 میلیونی به قدس برسند کار اسراییل یکسره می شود.

کاجی تصریح کرد:‌ شهدا با اخلاص خود و امام با اخلاص خود کار را به جایی رساند که همه افراد از زندانی و گرفتار تا افراد متمول به راحتی به زیارت کربلا می روند و متوجه می شوند که راه قدس از کربلا می گذرد.

وی ادامه داد: امام فرمود اگر من از صدام بگذرم از آل سعود نخواهم گذشت و روزی به مسجد الحرام ورود خواهیم کرد و اتفاقاتی که در جبهه مقاومت می رود نشان از ظهور دارد./979/202/ب2

ارسال نظرات