۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۴۷۸۶۰۰
معاون فرهنگی نهاد نماز جمعه شهرستان رفسنجان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه عرصه ها مشهود است

حجت الاسلام صالح نیا گفت: اگر جوانان قبل و بعد انقلاب را با یکدیگر مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که انقلاب اسلامی نه تنها در بعد حکومت بلکه در بعد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و هنری دارای دستاوردهای زیادی بوده است.
انقلاب اسلامی

حجت الاسلام محمدعلی صالح نیا معاون فرهنگی نهاد نماز جمعه شهرستان رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار داشت: امروزه قریب به چهار دهه از پیروزی انقلاب می گذرد بنابراین بهتر است که این اهداف برای جوانان تشریح شود و جوانان نیز این اهداف را بفهمند و به باور برسند تا این انقلاب با این اهداف تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه داشته باشد.

وی افزود: امروزه جوانان ما با ایام و اهداف اصیل انقلاب آشنایی ندارند، از این رو این اهداف باید از سوی سایر انقلابیون و روحانیان مطرح شود.

حجت الاسلام صالح نیا تصریح کرد: کسانی که دستاوردهای مهم انقلاب را برای نسل جوان کشور بیان می کنند باید بدون هیچ غرضی این کار را انجام دهند و این موضوع این باور را به جوانان می دهد که این انقلاب اسلامی ایران آنها را از بسیاری از بندها رهایی داده است.

وی ادامه داد: اگر جوانان قبل و بعد انقلاب را با یکدیگر مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که انقلاب اسلامی نه تنها در بعد حکومت بلکه در بعد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و هنری دارای دستاوردهای زیادی بوده است.

معاون فرهنگی نهاد نماز جمعه شهرستان رفسنجان تاکید کرد: مسؤولان ما باید این دستاوردها را برای جوانان تبیین کنند تا جوانان نیز راه این انقلاب را ادامه دهند و حتی فداکاری هایی انجام خواهند داد که حتی از دفاع مقدس نیز بالاتر است، همچنین تنها چیزی که برای جوانان مهم است باور داشتن با آنها است.

حجت الاسلام صالح نیا خاطرنشان کرد: امروزه دشمن با مطرح کردن مسائلی چون ایجاد جنگ در کشور ایران جوانان امروزی نمی توانند از ملت و کشور دفاع کنند، بنابراین خوشبختانه جوانان ما در مسأله دمشق و سوریه به دشمن ثابت کردند این باوری که از جوانان ما دارند بسیار غلط است، همچنین جوانان ما ثابت کرده اند که نه تنها در خاک خود بلکه در خاک غریب با گروه های با تاکتیک های مختلف مبارزه خواهند کرد.

وی در پایان گفت: به انقلابیون توصیه می کنیم که قدر جوانان کشور را بدانند و اهداف و خاطرات دوران انقلاب خود را برای آنها بازگو کنند، همچنین به نسل جوان توصیه می کنیم که به این خاطرات، دستاوردها و اهداف انقلاب رجوع کنند و متوجه شوند که طاغوت چه چیزهایی را از آنها گرفته است، بنابراین از تمام نعمتهایی که این انقلاب برای آنها آورده است سپاسگزاری کنند./302/866/ب1

ارسال نظرات