۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۴۷۸۶۰۸
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

نظام سلطه در برابر گسترش گفتمان انقلاب در جهان ناتوان است

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نظام سلطه در برابر گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در جهان ناتوان است، گفت: آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی امروز در قلوب ملت های جهان نهادینه شده است.
امام جمعه فریدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در گلزار تکیه معصوم زاده فریدونکنار برگزار شد، گفت: انقلاب ایران برای احقاق حق و احیای عدالت و نابودی ظلم و ستم از سوی مردم شجاع و فداکار ایران با رهبری مرجعیت شیعه به ثمر نشست.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که این یام یادآور وحدت ملی مردم کشورمان برای به ثمر نشستن نهضت عظیم انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: دهه فجر بهترین فرصت است تا دستاوردهای نظام به درستی میان مردم بویژه نوجوانان که در ایام انقلاب نبودند، بیان شود.

امام جمعه فریدونکنار دهه فجر را یادآور رشادت‌ها و فداکاری شهیدان والامقام دانست و افزود: رژیم منحوس پهلوی در آخرین سال های عمر پلید خود برای جلوگیری از قیام های مردمی، جوانان بسیاری را به شهادت رساند و این انقلاب اسلامی نیز مرهون همان خون های پاک ریخته شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مستکبران عالم هیچ گاه فکر نمی کردند که قیام ملت ایران به ثمر بنشیند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران توانست با تلاش و اتحاد مردم و حضور پر شور مردم در صحنه‌های انقلاب سیلی محکمی به مستکبران و طاغوت بزند که این سرگیجگی همچنان ادامه دارد.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به این که این انقلاب با اعتماد به فرموده‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، فرهنگ متعالی انسانی و با فداکاری ملت بدون وابستگی به شرق و غرب با سرنگونی حکومت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی در ۲۲ بهمن سال به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: بدخواهان انقلاب اسلامی فکر می کردند که این انقلاب ملت ایران هیچ گاه نمی تواند به چنین کشور مقتدر و توانمندی در عرصه جهانی تبدیل شود.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که شهدا زنده‌اند و روح آنها شاهد بر اعمال ما است، گفت: آنها وظیفه خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران انجام دادند و ما باید با صداقت و استقامت تمام از دستاوردهای این نظام حفاظت کنیم.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که خون های بسیاری برای پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران تقدیم شده است، تصریح کرد: امروز حراست و پاسداری از انقلاب و آرمان های آن یک تکلیف و رسالت عمومی است و همه ما باید تلاش کنیم تا این انقلاب عظیم جهانی با اقتدار و عزت کامل به مسیر اصلی خود ادامه دهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان جمهوری اسلامی ایران هر روز توطئه جدیدی را علیه این ملت به راه می‌اندازند، خاطرنشان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم با تقویت آرمان های اصیل انقلاب مانع رخنه بیگانگان در بدنه نظام، سستی و نفوذ در ریشه انقلاب شویم.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز همه باید بدانند کشوری نظیر آمریکا دشمن حقیقی و درجه یک ملت ایران است، افزود: آمریکایی ها هیچ گاه دست از توطئه و دشمنی علیه ملت بزرگ ایران برنخواهند داشت، چون آنها با اصل اسلام و انقلاب دشمنی دارند.

حجت الاسلام جلالی با تأکید بر این که همه وظیفه داریم از انقلاب پشتیبانی کنیم چرا که این انقلاب به همه تعلق دارد و باید با هوشیاری و همه توان از دستاوردها و ارزش های مهم این نظام حراست کنیم، ادامه داد: دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی استراتژی خود را بر براندازی انقلاب و نظام اسلامی گذاشته اند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه دفاع از نظام پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است، گفت: امروز رمز حفظ انقلاب پیروی از ولایت فقیه است و در مسیر پیشرفت باید ارکان انقلاب را برای خود الگو قرار دهید و عمل کنید.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که ولایت فقیه عامل عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سه دهه اخیر بوده است، تصریح کرد: در هر مقطعی که دولت و مردم از رهنمودهای مقام معظم رهبری تبعیت کردند، کشور در مسیر و رشد و تعالی قرار گرفت.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان ملت ایران نیز به نقش و جایگاه با عظمت ولی فقیه به خوبی پی برده اند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل دشمنان از نخستین روزهای پیروزی انقلاب، همه توان خود را در جهت تضعیف جایگاه ولایت و رهبری به کار گرفته اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همه توطئه ها و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی حول محور ولایت صورت گرفته است، تصریح کرد: تضعیف جایگاه ولایت و همچنین ایجاد فاصله میان مردم و ولایت توطئه خطرناک دشمنان علیه جایگاه ولایت است.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که ملت بزرگ ایران بزرگترین پشتیبان ولایت و رهبری هستند، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان در سه دهه اخیر همواره ثابت کردند که هیچ گاه انقلاب، نظام و رهبری را ترک نخواهند کرد و با همه توان پشت سر ولایت فقیه گام برخواهند داشت.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی موجی از خوشحالی و امید را در دل ملت های آزادی خواه جهان ایجاد کرد، افزود: امروز انقلاب اسلامی پناهگاه امنی برای ملت های مسلمان و آزاده جهان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیاری از ملت های مسلمان منطقه با پیروزی انقلاب اسلامی از خواب غفلت بیدار شدند و در برابر حکام دیکتاتور و همچنین دولت های مستکبر جهانی ایستاده اند، تصریح کرد: بیداری ملت های مسلمان منطقه نظیر بحرین، یمن، عراق و دیگر کشورهای جهان جلوه ای از اثرگذاری انقلاب ملت ایران در مردم مسلمان است.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به این که امروز نظام سلطه در برابر گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در جهان ناتوان است، بیان داشت: آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی امروز در قلوب ملت های جهان نهادینه شده است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در بخش پایانی سخنان خود کمرنگ کردن آرمان های اصیل انقلاب را یکی از توطئه های دشمنان عنوان کرد و افزود: تضعیف این آرمان های مهم که انقلاب اسلامی نیز بر محور آن پایه گذاری شده است، موجب تحقق اهداف و توطئه های دشمنان خواهد شد./1317/202/ب2

ارسال نظرات