۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۴۷۸۶۲۴
رییس تبلیغات اسلامی دورود:

بصیرت افزایی لازمه تربیت نسلی انقلابی است

رییس تبلیغات اسلامی دورود با تأکید بر ضرورت حضور و فعالیت مبلغان و راویان انقلاب در جهت تبیین و بیان اهداف و واقعیت های انقلاب برای نسل امروز، گفت: بصیرت افزایی لازمه تربیت نسلی انقلابی است.
تربیت دینی

حجت‌الاسلام محمدرضا تقویان در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت ایام دهه فجر، بیان داشت: دهه فجر دهه گرامیداشت ارزشها است.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر با محوریت مردم، افزود: مردم همانگونه که در شکل گیری انقلاب نقش داشتند امروز نیز در تبیین ارزشهای انقلاب و حفظ آرمانهای آن نقش آفرین هستند.

رییس تبلیغات اسلامی دورود حضور همیشه مردم در صحنه های انقلاب را نشان از پایبندی آنان به اهداف و آرمانهای انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: این حضور زمینه ناکامی دشمن را در زمینه ضربه به انقلاب خنثی می کند.

وی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر با مشارکت ۸۰ تشکل دینی و فرهنگی مردم نهاد این شهرستان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۳ مرکز قرآنی، کانونهای فرهنگی مذهبی و هیأتهای مذهبی، کانون مداحان در سطح دو شهر و بیش از ۱۵۰ روستای تابعه شهرستان دورود فعالیت دارند.

حجت الاسلام تقویان هدف از فعالیت این کانونها را در راستای هر چه بهتر برگزاری جشنهای دهه فجر با موضوعات قرآنی، فرهنگی و مذهبی عنوان کرد.

وی بیان کرد: کرسی های تلاوت و برنامه های متنوع فرهنگی، برگزاری گفتمانهای دینی و حلقه‌های بصیرتی درمساجد با محوریت مراکز و مؤسسات قرآنی در این ایام در حال برگزاری است.

رییس تبلیغات اسلامی دورود به حضور راویان و نسل دوران انقلاب بین دانش آموزان و نسل نو اشاره کرد و گفت: این برنامه ها نیز به‌ همت تشکلهای دینی و مردمی در دهه مبارک فجر برگزار می شود.

وی حضور و فعالیت مبلغان و راویان دوران انقلاب بین دانش آموزان و نسل امروز را امری مهم در جهت تبیین ارزشها عنوان کرد و یادآور شد: این حضور امری ضروری در جهت آگاه سازی نسل جوان نسبت به اهداف و آرمانهای انقلاب است.

حجت الاسلام تقویان با تأکید بر ضرورت آشنا کردن دانش آموزان با واقعیت های انقلاب، بیان داشت: برای تربیت نسلی انقلابی باید بصیرت افزایی صورت گیرد./9459/303/ب2

ارسال نظرات