۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۷۸۶۷۹
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان:

انقلاب اسلامی، بزرگ ترین نعمت الهی به ملت ایران است

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان با اشاره به ضرورت حضور دندان شکن مردم در صحنه های گوناگون انقلاب اسلامی, گفت: انقلاب اسلامی، بزرگ ترین نعمت الهی داده شده به ملت ایران است که باید به صورت عملی شکرگزار آن باشیم.
حجت الاسلام جوانمردزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالباری جوانمردزاده، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان، پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای کمیته ‌های اصناف، کارگری، جوانان، فرهنگیان و دانش آموزی و دانشجویی خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان که در حسینیه بقیه الله برگزار شد، با تبریک دهه فجر ابراز داشت: اساتید دانشگاه های خوزستان همواره بر عهد پیشین خود استوار هستند و دیدار با آیت الله موسوی جزایری، در راستای تجدید عهد دوباره با نماینده ولی فقیه در استان و ولایت صورت می گیرد.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان با بیان اینکه چنین حضوری در راستای شکرگزاری برای نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در حقیقت بزرگترین نعمت الهی داده شده به ملت ایران است که رهبرمعظم انقلاب همواره بر چنین نعمتی تأکید می کنند.

این مقام مسؤول ادامه داد: رهبر معظم انقلاب حفظ حیثیت و آبروی انقلاب اسلامی و نظام را بر همگان واجب می دانند و بر این اساس چنین حضوری در راستای شکرگزاری عملی از نعمت الهی است.

حجت الاسلام جوانمردزاده گفت: ما باید همواره در صحنه های گوناگون مسیر انقلاب اسلامی حضوری چشمگیر با علم و تدبر، دندان شکن در برابر دشمنان داشته باشیم.

همچنین فرامرز کیانی زاده، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، با اشاره به برگزاری بیش از 700 برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مسابقات وزنه برداری کشوری که تا چند روز دیگر در خوزستان برگزار خواهد شد به پاس سال ها مجاهدت و تلاش آیت الله موسوی جزایری، به نام وی نامگذاری شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهار داشت: مسابقات وزنه برداری به پاس مجاهدت های آیت الله موسوی جزایری، 19 بهمن ماه برگزار و در آنها تقدیر و تجلیلی از این شخصیت بزرگ به عمل خواهد آمد./202/9456/ب1

ارسال نظرات