۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۴۷۸۶۸۳

جشن عبادت 700 نوجوان پسر در حرم حضرت معصومه برگزار شد

جشن عبادت 700 نوجوان پسر با حضور آیت الله سعیدی و به میزبانی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد.
جچشن تکلیف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جشن عبادت 700 دانش آموز  نوجوان پسر ظهر امروز در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور آیت الله سعیدی برگزار شد.

این مراسم با تلاوت قرآن کریم آغاز شده و پس از آن احکام مربوط به نماز، احکام مباح، مستحب و واجب و همچنین حلال و حرام و شرایط انجام نماز و طهارت از سوی حجت الاسلام اخوان برای نوجوانان پسر بیان شد.

برگزاری مسابقه، اجرای سرود دست جمعی و سلام به حضرت معصومه(س) و نماز جماعت ظهر با اقامه آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان مراسم از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) هدایای تبرکی به نوجوانان شرکت کننده در مراسم جشن به قید قرعه اهدا شد و همچنین از قاریان نوجوان قرآن کریم نیز با حضور آیت الله سعیدی تقدیر شد.

لازم به ذکر است، مدارس مختلف برای برگزاری جشن عبادت دانش آموزان در آستان حضرت معصومه(س) می توانند به رواق کودک و نوجوان واحد پسران مراجعه کرده و درخواست خود را به مسؤولان رواق برای پذیرش دانش آموزان اعلام کنند./968/پ203/ی

 

ارسال نظرات