۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۴۷۸۷۳۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

طلاب اجازه ندهند خط امام راحل دچار انحراف شود

رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، گفت: وظیفه طلاب است که اجازه ندهند برخی افراد نفوذی عامل یا جاهل به نام امام خط او را منحرف کنند.
سید محسن محمودی

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره ارزش و اهمیت تبیین اندیشه‌های امام راحل در دهه فجر، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند حوزه باید حوزه انقلابی باشد.

وی افزود: استادان، بزرگان و تشکل‌های حوزوی باید آن اصولی که امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای یک حوزه انقلابی و تاثیرگذار ترسیم کرده را دنبال کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، عنوان کرد: روحانیت پیش از انقلاب و بعد از آن در دوران دفاع مقدس پرچم‌دار بوده طوری که در جنگ تحمیلی بیشترین درصد شهدا را روحانیت به خود اختصاص دادند، بنابراین روحانیت به هیچ وجه مجاز به کناره‌گیری از انقلاب نیست.

حجت‌الاسلام محمودی اظهار داشت: طلاب باید با بصیرت پرورش پیدا کرده و در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در کنار تحصیل علوم حوزوی و اجتهادی بصیرت و آگاهی داشته باشند.

وی افزود: بصیرت طلاب در این است که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره حوزه انقلابی را دقیق دنبال کرده و آن را اجرایی کنند، الحمدالله طلاب در این مسیر هستند اما باید آن را تقویت کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: نباید اجازه دهیم که افراد غیرانقلابی در حوزه نفوذ کرده و مسیر امام راحل را دچار انحراف کنند.

حجت‌الاسلام محمودی بیان داشت: مسیر امام راحل روشن و مفسر آن رهبر معظم انقلاب است، هیچ کس دیگری حق ندارد مسیر امام را به نام ایشان طور دیگری تفسیر کند.

وی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت است که ما هدف‌های امام راحل، کلام و وصیت‌نامه ایشان را بیان کنیم، خاطرنشان کرد: وظیفه طلاب است که اجازه ندهند برخی افراد نفوذی عامل یا جاهل به نام امام خط او را منحرف کنند./302/807/ب1

ارسال نظرات