۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۴۷۸۷۸۹
نماینده مجلس شورای اسلامی:

دشمنان به دنبال تحریف تاریخ انقلاب هستند

فرهنگی گفت: استکبار جهانی به دنبال آن است که نسل جوان جامعه را با فرهنگ و اصول انقلاب اسلامی بیگانه کند.
محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی 

محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران مایه عزت و اقتدار ملت ایران بوده است، اظهار داشت: آنچه که امروز انقلابیون بایستی بر آن توجه داشته باشند؛ تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل جوان است.

فرهنگی با اشاره به این‌که دشمنان به دنبال تحریف تاریخ انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به دنبال آنست که نسل جوان جامعه را با فرهنگ و اصول انقلاب اسلامی بیگانه کند، در این صورت مسأله نفوذ بیشتر و بهتر از هر زمانی عملی خواهد شد، بنابر این نباید اجازه داد دشمن در این زمینه تحرکاتی داشته باشد.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان این‌که دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، گفت: در تبیین دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی نباید غلوگویی شود، از سوی دیگر نیز نباید نگرشی بدبینانه نسبت به عملکرد نظام اسلامی داشته باشیم، چراکه از بدو پیروزی انقلاب دشمنان لحظه‌ای از توطئه‌چینی علیه نظام اسلامی ایران دست بر نداشته اند.

وی با تأکید بر این‌که سکوه برنامه‌های دهه فجر بایستی هر ساله با ابتکارات و ایده‌های نو همراه باشد، تصریح کرد: رسانه ملی باید به صورت گسترده وارد شود، البته سایر نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط نیز باید به وظیفه خود به درستی عمل کنند، البته برخی مسائل و کمبودهای مالی مزید بر علت در برگزاری جشن دهه فجر دستگاه‌هاست.

فرهنگی با تأکید بر جهت‌دهی به برنامه‌های دهه فجر نیز، گفت: هر چه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر به صورت مردمی و با مشارکت اقشار مختلف جامعه همراه باشد، اثرگذاری بیشتری خواهد داشت، هر چند نباید دستگاه‌ها و نهادهای دولتی خود را در این جشن ملی کنار بکشند.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به این‌که اوج برنامه‌های دهه فجر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تجلی پیدا می کند، افزود: 22 بهمن روز ملی و مذهبی ملت ایران است، چراکه این روز تاریخی پیوند دین و ملت در مبارزه با طاغوت زمان بوده است؛ بنابراین حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی اهمیتی مضاعف دارد.

وی تصریح کرد: یوم الله 22 بهمن تجلی اراده ملت ایران در تعیین سرنوشت خود بوده است؛ انقلاب اسلامی ایران نشان داد که هر ملتی در سعادت خود نقش اساسی ایفا می کند؛ اگر علیه رژیم ظالم قیام نکرده بودیم، قطعا امروز حال و روز بهتری نسبت به کشورهای همسایه نداشتیم./302/935/ب1

ارسال نظرات