۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۴۷۸۹۰۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ولایت و رهبری عامل ماندگاری انقلاب است

نماینده ولی فقیه در لرستان عوامل ماندگاری انقلاب را یاد خدا، عمل به دستورات دین و تبعیت از ولایت و رهبری عنوان کرد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در سومین همایش «عاشوراییان فجرآفرین» که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، به نقش اصناف و بازاریان در دوران پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: بازاریان با تعطیلی بازار و کسب و کار ضربه اصلی را بر پیکره‌ نظام شاهنشاهی پهلوی زدند.

وی اصناف و بازاریان را پشتوانه دین، ولایت و حوزه‌های علمیه عنوان کرد و افزود: این قشر در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش آفرین بودند و امروز باید جشنهای پیروزی انقلاب از سوی اصناف و بازاریان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه پشتوانه هشت سال دفاع مقدس ما کسبه و بازار بود و در شهرستانها نیز پشتیبانی جنگ بر عهده بازاریان بود، گفت: انگیزه مردم ما انگیزه الهی و خدایی بود و راز ماندگاری انقلاب ما همین است.

وی با اشاره به اینکه انقلابهای دیگر برای خدا نبودند و خدا در زندگی و  کار آنان تأثیرگذار نبود، یادآور شد: انقلاب ما به نام خدا صورت گرفت و عملی شدن دستورات الهی و دینی در این انقلاب از اهداف اصلی شکل گیری انقلاب بود.

انقلاب اسلامی ریشه در عاشورا دارد

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: در سایه ایمان به خدا، عمل به دستورات دین و تبعیت از ولایت و رهبری انقلاب حفظ خواهد شد و برای همیشه ماندگار است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به اینکه اوج انقلاب ما در روز عاشورا بود، اظهار داشت: انقلاب ما ریشه در عاشورا و آینده‌ای به نام مهدویت دارد.

وی وجود رهبری با بصیرت و آگاه را از عوامل اصلی تمایز انقلاب با دیگر انقلابها دانست و خاطرنشان کرد: وجود مردمی بصیر و پشتیبانی آنان از انقلاب و ارزشهای این نظام از دیگر ویژگی های انقلاب اسلامی است./9459/202ب2

ارسال نظرات