۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۴۷۸۹۰۶
آیت الله صدیقی:

نباید با عنوان اعتدال از روحیه انقلابی بکاهیم

امام جمعه موقت تهران، تبعیت از ولایت فقیه را تنها راه نجات کشور از مشکلات و معضلات دانست و گفت: نباید با عنوان اعتدال گرایی از روحیه انقلابی خود بکاهیم.
آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در همایش بصیرتی بسیجیان شهرستان مراغه با گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: این انقلاب تنها اولین گام نهضت است؛ در حقیقت انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی نهایی می رسد که امام زمان(عج) ظهور کنند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب پیرامون حفظ انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: راه‌های حفظ انقلاب اسلامی مقابله با نفوذ و حفظ روحیه انقلابی است؛ نباید با عنوان اعتدال گرایی روحیه انقلابی خود را کم رنگ کنیم، میدان امروز، میدان جنگ است و تا پیروزی کامل باید مبارزه کرد.

آیت الله صدیقی با بیان این‌که رهبر انقلاب دشمن تأکید ویژه برای مردم و مسؤولان در برابر نقشه‌های نفوذ دشمنان دارند، تصریح کرد: خود اتکایی راهی برای عبور از مشکلات در کشور و مقابله با توطئه نفوذ دشمنان است؛ در مشکلات نباید به دشمن اعتماد کرد و اعتماد به دشمن ضرر کردن در ادامه راه است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به این‌که تحریم‌های ظالمانه آمریکا و غرب امتحان بزرگی برای مردم ایران است، تا با ایستادگی در برابر این رویکرد خصمانه استکبار به خودکفایی برسند، افزود مکتب شهادت، استمرار راه حق، مبارزه با ظلم و تبعیت از حضرت امام خمینی(ره) بوده که انقلاب را به این مرحله از رشد و پیشرفت رسانده است.

وی تبعیت از ولایت فقیه را تنها راه نجات کشور از مشکلات و معضلات دانست و خاطرنشان کرد: امام زمان خود را بشناسیم در جامعه یک محور را دنبال و فرمان یک رهبر را اجرا کنیم؛ این یعنی این‌که ولایت مدار باشیم چه بسا که ولایت مداری انتظار فرج است و بی ولایتی دوری از  انتظار فرج می باشد.

آیت الله صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی ایران از راه‌های فرهنگی وارد شده‌اند، اظهار داشت: با وجود همه تخریب‌ها در شبکه‌های اجتماعی هیچ یک از دولت‌ها در کشور به این مساله برنامه‌ای نداشته و ندارند.

وی با اشاره به تبعات نگران کننده شبکه‌های اجتماعی علیه جوانان؛ از خانواده‌ها خواست مواظب جوانان و نوجوانان باشند تا آنها در دام دشمن گرفتار نشوند و افزود: امروز فضاهای مجازی قتلگاه جوانان ایرانی شده‌اند؛ اگر مراقب توطئه های نرم دشمنان نباشیم، نسل آینده را از دست خواهیم داد./935/202/ص

 

ارسال نظرات