۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۴۷۸۹۵۶
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران در 22 بهمن پاسخ کوبنده ای به اظهارات سردمداران آمریکا خواهند داد

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با انتقاد از افکار و عملکرد رییس جمهور جدید آمریکا، قدرت ملت ایران را فراتر از هر نگاه و اراده بشری دانست و گفت: ملت ایران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن پاسخ کوبنده ای به اظهارات ترامپ خواهند داد.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز جلسه شورای اداری شهرستان نکا با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: این ایام یادآور پیروزی یک نهضت عظیم ملی در برابر طاغوت و پایان دادن به ظلم و استبداد رژیم شاهنشاهی بود.

وی به وضعیت بحرانی امروز منطقه و تلاش دشمنان برای تشدید آتش فتنه در کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: علیرغم همه این بحران ها و مشکلات منطقه شاهد وجود یک امنیت پایدار در ایران اسلامی هستیم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امنیت امروز کشورمان به برکت تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح و فرزندان این انقلاب تأمین می شود، تصریح کرد: امنیت کشور به واسطه تلاش این نهادها امروز در میان آشوب و ناامنی منطقه بسیار بالا است تا جایی که از ضریب امنیت کشور آمریکا نیز بالاتر است.

استاد حوزه علمیه مازندران ولایت را مهم ترین و بزرگترین نعمت‌ الهی دانست و گفت: انقلاب اسلامی گوشه‌ای از نعمت ولایت به شمار می‌آید که در روز قیامت از این نعمت از ما سؤوال می‌کنند البته دشمنان نیز به آن اذعان دارند چراکه می‌فهمند که کانون اصلی قدرت است

امام جمعه نکا با بیان مبارزه با اراده شرق و غرب در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: این کشور از ناتوانی آن روزها در حوزه‌های مختلف توانست امروز گام‌های مهم و بزرگی را بردارد و به این نقطه از موفقیت برسد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به در برابر گسترش روز افزون گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی در جهان، دشمنان نیز به صورت نرم و بسیار زیرکانه به توطئه افکنی خود علیه انقلاب اسلامی ادامه می دهند، افزود: امروز دشمنان به این نتیجه رسیده اند روی فرهنگ این کشور که از اعتقاد و ایمان به اسلام سیاسی و ولایت منشأ می‌گیرد باید کار ویژه صورت بگیرد تا بتوان آن را سست کرد.

حجت محمدی الاسلام لائینی با اشاره به این که کانون گرم خانوادگی یک مرکز خطر برای دشمن به شمار می‌آید که به دنبال سست کردن و از هم پاشیدن آن هستند، بیان داشت: دشمنان در تلاش هستند با ازبین بردن اخلاق، عفت، حیا و تبدیل کردن مردم به انسان‌های بی هویت و منحرف، ملت را از پای کار نظام به میدان‌های دشمنان نظام بکشاند.

امام جمعه نکا با بیان این که ایام الله دهه فجر فرصتی برای یادآوری وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از نهضت امام راحل است، خاطرنشان کرد: ملت حماسه آفرین ایران در آن سال ها نشان دادند که راه رسیدن به حق از همه قدرت های جهانی نیز عبور خواهند کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که برای پیروزی انقلاب اسلامی خون های بسیاری ریخته شده است، افزود: امام خمینی(ره) و یاران باوفایشان برای آغاز قیام و نهضت انقلاب مشکلات و سختی های بسیاری را تحمل کردند تا به پیروزی نهایی در 22 بهمن سال 57 ختم شد.

امام جمعه نکا با اشاره به این که آغاز نهضت و پیروزی انقلاب با همه مشکلات به وجود آمده به پیروزی رسید، افزود: اما امروز حفظ انقلاب و آرمان هایی که به خاطر آن خون های بسیاری به زمین ریخته شده است، یک تکلیف و رسالت عمومی است.

حجت الاسلام محمدی لائینی با تأکید بر این که یادآوری این روزهای ارزشمند و تاریخی بسیار اهمیت دارد، گفت: باید ازخودگذشتگی ها و تلاش های بسیاری که برای پیروزی انقلاب اسلامی شده از سوی بزرگان برای نسل جوان جامعه به خوبی تبیین شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم همواره پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام اسلامی بودند، افزود: حضور 38 ساله ملت ایران در صحنه های مختلف این انقلاب همه فتنه ها و توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی را خنثی کرد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی همواره تلاش کردند تا ملت ایران منزوی، نارضی و سرخورده باقی بماند، بیان داشت: اما علیرغم همه این تلاش های شوم، ملت ایران توطئه ها را خنثی کرد و حماسه های عظیم و ماندگاری همچون 22 بهمن و نهم دی را خلق کردند.

مسؤول حوزه علمیه نکا با بیان این که همه مدیران و مسؤولان کشور باید تلاش کنند تا ملت ایران راضی، علاقه مند و دلگرم به انقلاب و نظام باقی بمانند، تصریح کرد: رضایت مردم از انقلاب موجب تقویت اقتدار و عزت انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پشتوانه مردمی انقلاب همه توطئه ها و نقشه های دشمنان علیه این نظام را خنثی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: اگر در طول 38 سال اخیر حضور در صحنه مردم نبود دشمن به خواسته ها و اهداف شوم خود در کشورمان دست پیدا می کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این همه تلاش مدیران و مسؤولان کشور باید رفع دغدغه ها و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد، بیان داشت: رفع این مشکلات اقتصادی، مردم را نسبت به آینده نظام و انقلاب اسلامی دلگرم تر خواهد کرد.

حجت الاسلام محمدی لائینی میز و مسؤولیت را یک فرصت طلایی معنوی برای مدیران عنوان کرد و گفت: اگر ادارات کارآمد بوده و بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان به ملت ارائه دهند رضایت مردم را در بر خواهد داشت چراکه اگر از این امکانات برای انجام خدمت و راضی کردن ملت صرف شود ارزش فراوان داشته و برای تحکیم نظام بیشترین اثرگذاری را به همراه دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران، عملگرایی را بسیار مهم تر از شعارگرایی دانست و تأکید کرد: باید از سخن و شعار کم کرده و در عمل به خدمت پرداخت تا بتوان لذت انقلاب و اثرات این کار بزرگ را به مردم چشاند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که برخی ها تلاش می کنند آرمان های انقلاب به مرور زمان به فراموشی سپرده و کمرنگ شود، افزود: نگاه به گذشته می‌تواند تأثیر بسیاری بر تقویت روحیه انقلابی و آرمان‌گرایی بگذارد.

حجت الاسلام محمدی لائینی بر ضرورت حفظ و تقویت روحیه و دیدگاه های روزهای نخست انقلاب در جامعه امروز تأکید کرد و گفت: روحیه سال های ابتدایی پیروزی انقلاب، یعنی مدیریت جهادی و ایثارگرانه که ساده و بدون تجملات بوده و حقوق و مزایا نمی‌شناخت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحیه جهادی هیچ گاه از خطوط اصلی انقلاب و ایدئولوژی امام راحل فاصله نخواهند گرفت، افزود: مسؤولی که چنین روحیه ای داشته باشد همواره به دنبال خدمت به مردم در جهت تقویت اقتدار و عزت نظام اسلامی خواهد بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی نگا در ادامه سخنان خود خواستار توجه همگانی مدیران به مقوله فرهنگ شد و افزود: در بُعد فرهنگی همه باید خود را مسؤول بدانند چراکه اگر فرهنگ ملت از ارزش‌ها فاصله بگیرد همه ما ضرر می‌کنیم.

وی در پایان با انتقاد از افکار و عملکرد رییس جمهور جدید آمریکا قدرت ملت ایران را فراتر از هر نگاه و اراده بشری توصیف و بیان کرد: به فضل خدا در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و حضور گسترده مردم به ترامپ می‌فهمانیم که چه افکار اشتباهی از ملت‌های مسلمان در سر دارد./1317/202/ب2

ارسال نظرات