۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۴۷۸۹۷۹
با حضور مسؤولان کشوری و استانی؛

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان معرفی شد

​مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.
معارفه معارفه معارفه معارفه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، ​مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز با حضور مسؤولان کشوری و استانی در سالن طوبی بندرعباس برگزار شد. 

در ابتدای مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: دهه مبارکه فجر فرصت مناسبی برای تبیین ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی افزود: دهه مبارک فجر یادآور گل واژه های ایمان، وحدت، استقامت، ایثار، شهادت و تبعیت از ولایت اقشار مختلف به ویژه زنان فهیم و عفیف ایران اسلامی است.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رهبری بنیان گذار جمهوری اسلامی، تصریح کرد: امام(ره) به عنوان یگانه زمان، سرآمد دوران، پرچم دار نهضت با ارائه اسلام ناب محمدی (ص)، اثر بخش ترین نسخه درمان دردهای امت اسلامی را تجویز کرد.

حجت الاسلام ذوالقدر گفت: انقلاب اسلامی ایران؛ انقلاب ارزش هاست و یکی از ارزش های والای این نظام، اتکا به رأی ملت است.

وی،  اجرای فرامین الهی، نقش رهبری امام خمینی(ره) و پشتیبانی و همراهی مردم را سه عامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و ادامه داد: امام خمینی (ره) بسیار هوشمندانه و مدبرانه در این زمینه عمل کردند و پشتوانه عظیم ملت که با تکیه بر دین مبین اسلام و قوانین الهی، امام را در این قیام همراهی می‌ کرد، منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس با اشاره به رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) در قیام علیه رژیم ستمشاهی افزود: امام راحل با اخلاص و ایمانی که داشتند، دست به قیام زدند که موج آن تا فرسنگ‌ ها فراتر از مرزهای بین‌ المللی رسید و نور این موج عظیم نورانی همچنان تشعشع دارد.

حجت الاسلام ذوالقدر با تأکید بر زنده نگه داشتن ارزش‌ های انقلاب اسلامی در بین مردم عنوان کرد: باید در عرصه‌ های مختلف به ویژه در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه حضور جدی و پرشوری داشته باشیم تا دستاوردهای انقلاب نیز حفظ شود.

در ادامه این مراسم، بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اقدامات فاخر امام راحل، تشکیل بسیج را یکی از اقدامات مهم امام راحل دانست و گفت: بسیج نهاد تنومندی از بطن مردم بود که به کمک مردم آمد و این نشان دهنده هوشمندی و نیت پاک امام راحل است.

وی در ادامه، سازمان تبلیغات اسلامی را یکی دیگر از اقدامات امام خمینی(ره) نام برد و افزود: ملت فهیم و ولایتمدار ایران رابطه تاثیرگذاری با روحانیت دارند، هوشمندی امام راحل این رابطه را تعریف و نظام‌مند کرد و آن را در یک ساختار اداری شکل داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید برا ینکه رفع و کاهش آسیب‌ های اجتماعی نیازمند عزم جدی و هوشمندانه روحانیت است تصریح کرد: علائم اجتماعی جامعه مناسب نیست و ضروری است تا قشر تاثیرگذار ورحانیت به طور جد در این زمینه ورود کنند.

اکرمی با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان‌ دیگری نیازمند روحانیت هستیم بیان کرد: روحانیت همیشه به عنوان نهادی مرجع در جامعه تلقی می‌ شود و نقش این نهاد به عنوان مرجع بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه روحانیان امروز جامعه از دیرباز تا کنون به ‌عنوان وارثان این نهاد تلقی می‌ شوند گفت: روحانیت باید زمانی که زنگ خطر در عرصه مسائل و مشکلات اجتماعی جامعه به صدا درمی آید عزم خود را در راستای رفع آنها، جزم کنند.

معاون استاندار هرمزگان از علما و روحانیت به عنوان نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی یاد کرد و گفت: برای استفاده از این نعمت باید شکرگزار آن باشیم.

اکرمی تصریح کرد: تبلیغات اسلامی و همچنین مرجعیت آن باید توسط روحانیت صیانت و پاسداری شود و روحانیت نیز نقش ممتازی در جامعه دارد که این نقش باید برجسته‌تر شود.

وی با اشاره به نقش روحانیت در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با برخورداری از این ظرفیت می تواند در راستای رفع دغدغه رهبر معظم انقلاب در حوزه آسیب های اجتماعی کارساز و مثمر ثمر باشد.

گفتنی است در این مراسم، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد به عنوان مدیرکل جدید اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان معرفی و از زحمات حجت الاسلام سیدشکرالله زندوی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان قدردانی شد.

همچنین حکم حجت الاسلام انصاری راد از سوی حجت الاسلام علی دارابی معاون امور مجلس و استان های سازمان تبلیغات اسلامی قرائت شد./202/851/ب1

ارسال نظرات