۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۴۷۸۹۸۰
رییس ستاد دهه فجر خوزستان:

هویت دینی مصونیت بخش از انحراف های فرهنگی و سیاسی است

رییس ستاد دهه فجر خوزستان با بیان این که هویت دینی ملت ایران برگرفته از معارف قرآن است، گفت: ملتی که هویت دینی و انقلابی آن برگرفته از قرآن باشد از همه انحراف های فرهنگی و سیاسی مصون می ماند.
حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، رییس ستاد دهه فجر خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در دیدار اعضای کمیته‌های فضاسازی و خدمات شهری، مساجد، قرآن، هیأت مذهبی و فرهنگی و هنری استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان که در حسینیه بقیه الله اهواز برگزار شد، با تبریک دهه فجر و با اشاره به آیه قرآنی «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا  أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُم» ابراز داشت: باتوجه به سخن امام خوزستان دین خود را ادا کرده است.

وی با اشاره به 18 بهمن ماه به عنوان انقلاب اسلامی هویت دینی، ترویج معنویت، فرهنگ و تمدن اسلامی، اظهار داشت: این روز را به خادمان ملت، فضاسازی و خدمات شهری، مساجد، قرآن، هیأت مذهبی و فرهنگی و هنری خوزستان تبریک عرض می کنم.

رییس ستاد دهه فجر خوزستان با بیان این که هویت دینی ملت ایران برگرفته از معارف قرآن است و باتوجه به سخن پیامبراکرم(ص) مبنی براین که برای سخن انسان با خداوند باید قرآن خواند، ادامه داد: ملتی که هویت دینی و انقلابی آن برگرفته از قرآن باشد از همه انحراف های فرهنگی و سیاسی مصون می ماند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: اگر بخش های فضاسازی و خدمات شهری، مساجد، قرآن، هیأت مذهبی و فرهنگی و هنری استان در حوزه اسلام و معارف اهل بیت(ع) فعال باشند، به منزله مدینه فاضله پیامبراکرم(ص) خواهد بود.

حجت الاسلام سپهر افزود: نزدیک به 4 هزار و 500 برنامه از سوی کمیته‌های فضاسازی و خدمات شهری، مساجد، قرآن، هیأت مذهبی و فرهنگی و هنری خوزستان ساماندهی و برنامه ریزی شده اند.

در ادامه گزارش، جوروند، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این سازمان فعالیت های بسیاری را در حوزه فرهنگ و هنر به مناسبه دهه فجر انجام داده که از جمله آنها برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری تئاتر کودک و نوجوان و دیگر فعالیت های فرهنگی است./203/9453/ب1

ارسال نظرات