۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۴۷۹۰۰۰
رییس ستاد اقامه نماز لرستان:

مبلغان بازوان اجرایی ستاد اقامه نماز هستند

ریيس ستاد اقامه نماز لرستان بر ضرورت همکاری حوزه جهت اجرایی شدن برنامه های ستاد اقامه نماز اشاره کرد و گفت: مبلغان بازوان اجرایی این ستاد هستند.
دبیر ستاد اقامه نماز لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام عابدین درویش پور بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی طرح ملی «بیان» که با حضور مدیر و معاونان حوزه های علمیه خواهران لرستان در مرکز مدیریت حوزه خواهران استان برگزار شد، گفت: حوزه ظرفیتی عظیم در عرصه تبلیغ است.

وی با اشاره به ضرورت نیاز جامعه به اقامه نماز و تبیین این فرهنگ بین نسل جوان، افزود: با استفاده از ظرفیت تبلیغی حوزه باید در جهت ترویج و تبیین این فرهنگ گام برداشت.

رییس ستاد اقامه نماز لرستان در ادامه حوزه های علمیه را ظرفیتی مناسب در جهت اجرایی شدن برنامه های این ستاد دانست و گفت: همکاری و تعامل حوزه های علمیه خواهران با ستاد اقامه نماز در عرصه ترویج و تبیین فرهنگ اقامه نماز نیازی جدی است.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در زمینه فرهنگ سازی در بحث نماز و مهدویت، خاطرنشان کرد: ترویج و تبیین این فرهنگ امری مهم برای تقویت روحیه معنوی در جامعه است.

حجت الاسلام درویش پور تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغان و بهره گیری از اصول تبلیغی می توان گامهای مؤثری در جهت گسترش مباحث نماز و فرهنگ مهدویت برداشت.

وی با اشاره به ضرورت فعالیت و حضور مبلغان در جهت اجرایی شدن برنامه های ستاد اقامه نماز، یادآور شد: بیش از ۹۵ درصد برنامه های این ستاد با مشارکت روحانیان و مبلغان برگزار می شود.

رییس ستاد اقامه نماز لرستان در ادامه با بیان اینکه طرح ملی بیان با همکاری حوزه در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح تربیت مبلغان متخصص در زمینه فرهنگ نماز است.

وی یادآور شد: با اجرای این طرح، مبلغان دوره های آموزشی لازم را فرا گرفته و به عنوان خواهران یاور نماز در عرصه تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز در جامعه فعالیت می کنند.

حجت الاسلام درویش پور بیان کرد: در برگزاری دوره های آموزشی مقدماتی و تخصصی ویژه مبلغان طرح بیان 50 بسته فرهنگی تبلیغی بین طلاب خواهر توزیع شده است./9459/202/ب2

ارسال نظرات