۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۴۷۹۰۰۹
در آینده ای نزدیک؛

انجمن های علمی در حوزه های علمیه آذربایجان غربی راه اندازی می شوند

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه برادران آذربایجان غربی از راه‌اندازی انجمن های علمی در مدارس علمیه استان در آینده نزدیک خبر داد.
تحقیق و پژوهش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، جعفر علیزاده ظهر امروز در حاشیه همایش معاونان پژوهش حوزه های علمیه برادران آذربایجان غربی که در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در تلاش برای ایجاد انجمن‌های علمی در مدارس علمیه استان هستیم.

علیزاده با اشاره به اهتمام معاونت پژوهشی برای پررنگ تر شدن برنامه های پژوهشی در مدارس علمیه استان، خاطرنشان کرد: در اقدامی ابتکاری، روزهای دوشنبه هفته به عنوان روز پژوهش انتخاب شده است تا فعالیت‌های پژوهشی طلاب مورد ارزشیابی قرار گیرد.

معاون پژوهش حوزه های علمیه آذربایجان غربی راه‌اندازی نشریات در مدارس، تشکیل پرونده پژوهشی برای طلاب و راه‌اندازی شورای پژوهش در مدارس را از اقدامات صورت گرفته در راستای پرداختن به موضوع پژوهش در حوزه های علمیه اعلام کرد.

علیزاده با اشاره به جشنواره مقالات علمی محمد بن خلیلان، گفت: اختتامیه این جشنواره علمی که مقدمه ای برای برگزاری استانی جشنواره علامه حلی است، در صورت موافقت حوزه علمیه خواهران 14 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وی به همایش امروز معاونان پژوهش مدارس علمیه استان اشاره کرد و گفت: اینگونه جلسات با هدف ارزیابی برنامه‌های موجود و بررسی فعالیت‌های جدید برگزار می شود.

وی جلسات هم اندیشی معاونان پژوهشی را محل مناسبی برای بررسی نقاط قوت و ضعف عنوان کرد و افزود: در همایش امروز فعالیت‌ها و کیفیت کلاس‌های پژوهشی سطح یک بررسی شد./936/203/ب2

ارسال نظرات