۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۴۷۹۰۱۲
امام جمعه همدان:

فعالیت سیاسی باید با تقوای سیاسی همراه باشد

امام جمعه همدان گفت: ما صاحب نظر سیاسی نداریم و از طرفی تقوای سیاسی نداریم و اشتباهات سیاسی خود را به مردم تحمیل می کنیم که این آغازگر مشکلات است.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان در دیدار مهرداد بذرپاش، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد، گفت: انقلاب در تمام عرصه ها «یکی مرد جنگی به از صد هزار» نیاز دارد و امام فرمود بهشتی یک ملت بود و حضرت ابراهیم(ع) یک تنه یک ملت بود و من و شما باید یک تنه یک ملت باشیم.

وی در ادامه با اشاره به مدیریت اشتباه در برخی مراکز کشور، اظهار داشت: آمریکایی ها بسیار احمق هستند و اگر آنها دم نزنند و کنار بایستند، ما خودمان همدیگر را نابود می کنیم.

امام جمعه همدان گفت: مشکل اصلی کشور این است که افراد سلایق همدیگر را بر نمی تابند و اگر بتوانیم همه برای رضای خدا کوتاه بیاییم، همه چیز درست می شود.

وی افزود: باید بررسی شود که قاچاق بزرگی که در کشور می شود دلیل داخلی دارد یا خارجی؟ کار اصلاحات است و یا اصولگرا و اختلاس را چه کسی در کشور انجام می دهد.

آیت الله طه محمدی افزود: برخی اختلاف سلایق به تکفیر هم می انجامد و شهید مطهری می گوید یکی از شاگردان امام صادق(ع) با یک مسیحی شریک شده بود و بسیار موفق بود و این مسأله نوع برخورد و تعامل را می رساند.

وی ابراز داشت: برخی برای این دولت خط و نشان می کشند و حق هم دارند ولی باید دید که چه کسی این افراد را به قدرت می رساند، در انتخابات ریاست جمهوری آنها یک نامزد و اصولگرایان 8 نامزد می آورند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: باید ضعف های خود را یاد بگیریم و باید از دشمن مسائلی را بیاموزیم مثل آمریکایی ها که آن قدر یک مسأله مثل برجام را کش می دهند تا طرف مقابل را بیچاره کنند.

وی افزود: روزی که نطفه تفرقه ایجاد شد مشکلات ما آغاز شد و هیچ برنامه ای برای تفرقه نداریم و مشکلات از این جا آغاز شده است.

امام جمعه همدان در پایان گفت: ما صاحب نظر سیاسی نداریم و از طرفی تقوای سیاسی نداریم و بعد اشتباهات سیاسی خود را به مردم تحمیل می کنیم و این آغازگر مشکلات است./979/202/ب2

ارسال نظرات