۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۴۷۹۱۰۰

ویژه برنامه های آستان حضرت معصومه در ایام فاطمیه اعلام شد

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) از برگزاری ویژه برنامه های آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ایام فاطمیه خبرداد.
فاطمیه

حجت الاسلام جواد بهشتی پور، مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری ویژه برنامه های آستان حضرت معصومه(س) در ایام فاطمیه خبرداد، گفت: آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ایام فاطمیه به مدت پنج شب میزبان سوگواری یاس نبوی است.

وی افزود: آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ایام فاطمیه اول در سه نوبت صبح، عصر و شام میزبان سوگواران حضرت زهرا(س) خواهد بود و در نوبت ظهر و عصر حجج اسلام آهنگران، رضایی قمی و حسنی با محوریت ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا(س) برای زائران و مجاوران سخنرانی خواهند کرد.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) از  برنامه سخنرانی قبل از نماز مغرب با عنوان زمزم معرفت با حضور حجج اسلام عباسی خراسانی، وحید پور، رستم نژاد، ملکی، محمدی و عرفان در هفته جاری خبرداد.

حجت الاسلام بهشتی پور ادامه داد: برنامه عزاداری بعد از نماز عشاء نیز با سخنرانی حجج اسلام ماندگاری، حسینی قمی، صالحی خوانساری، ظهیری و سید رضا اکرمی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری ویژه بانوان در رواق حضرت خدیجه(س) تصریح کرد: مراسم ویژه خواهران نیز در طول هفته در نوبت صبح با سخنرانی در موضوعات تربیت فرزند، ویژه برنامه ۲۲ بهمن، مهدویت و آرامش در خانواده و در نوبت عصر نیز با موضوعات حفظ انقلاب، فرازهایی از زندگانی حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

وی با اشاره به روزهای پایانی ایام الله دهه فجر مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: به مناسبت شهادت بانوی دو عالم، مراسم عزاداری ایام فاطمیه از روز چهارشنبه 20 بهمن ماه به مدت پنج شب در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: مراسم سخنرانی شهادت حضرت زهرا(س) بعد از نماز عشاء با سخرانی حجج الاسلام، سید رضا اکرمی، حسینی قزوینی  و مداحی، حاج مهدی سلحشور، جواد برزگر، حاج سید احمد شمس و حاج حسن اخباری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام بهشتی پور یادآور شد: مراسم روز شهادت حضرت زهرا(س) به صورت ویژه، قبل ظهر با سخنرانی حجت الاسلام اویسی و مداحی حاج حسن شالبافان و عصر نیز با سخنرانی حجت الاسلام حائری کرمانشاهی و مداحی جعفر نژاد و شام شهادت با سخنرانی حجت الاسلام حسینی قزوینی و مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار خواهد شد./837/ت302/ی

ارسال نظرات