۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۴۷۹۱۱۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان مرکزی:

انقلاب اسلامی امنیت و اقتدار را در ایران حاکم کرد

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امنیت را در ایران حاکم کرد، گفت: امروز به برکت این انقلاب امنیت به عنوان یک گنجینه و ثروت بزرگ در جای جای این مرز و بوم وجود دارد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام سید رضا میرهاشمی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی در آیین تجلیل از داوطلبان جمعیت استان مرکزی در سالن زیتون اراک با بیان اینکه انقلاب اسلامی امنیت را در ایران حاکم کرد، افزود: امروز به برکت این انقلاب امنیت به عنوان یک گنجینه و ثروت بزرگ در جای جای این مرز و بوم وجود دارد.

وی بیان کرد: 38 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد و هر روز این کشور قدرتمند تر می شود و در این مدت دستاوردهای ارزشمندی حاصل است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: تولید داروهای مختلف، کسب رتبه های علمی در جهان و ارتقای توان نظامی مختلف بخشی از دستاوردهای این کشور است.

حجت الاسلام میرهاشمی عنوان کرد: دشمنان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به دنبال ضربه زدن به ارزش های این مرز و بوم هستند و امروز از روزن جنگ نرم، شبکه های مختلف ماهواره ای و مجازی به دنبال تضعیف اعتقادات، سست کردن بنیان خانواده و نابودی باورها هستند که همه باید هوشیار باشند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان مرکزی اضافه کرد: تحکیم بنیان خانواده از جایگاه بالایی برخوردار است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

حجت الاسلام میرهاشمی گفت: ازدواج دختران و پسران به بهانه تحصیل و معیشت نباید به تاخیر افتد و در احیای نظام ارزشمند خانواده باید سنت های قدیمی تقویت شود.

به گزارش رسا، محمد رضا زمانی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی هم در این نشست گفت: در چهار سال گذشته 32 هزار هکتار زمین در حوزه داوطلبان در این استان اهدا شده است.

زمانی افزود: از سال 93 تاکنون پنج هزار نفر از نیازمندان و مددجویان تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان زیر پوشش آموزش های امدادی قرار گرفته اند.

وی بیان کرد: تاکنون 27 خانه داوطلبی در جمعیت هلال احمر این استان ایجاد شده که فعالیت آنها به صورت عمومی و تخصصی است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: داوطلبان این جمعیت تاکنون طرح های مختلفی را در راستای خدمت رسانی به مردم اجرا کرده اند.

در پایان این آیین از داوطلبان نمونه جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

گفتنی است: 2 هزار و 200 داوطلب ثبت شده در جمعیت هلال احمر استان مرکزی وجود دارد./842/101/ب2

ارسال نظرات