۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۴۷۹۱۲۸
استاد حوزه علمیه:

راهپیمایی 22 بهمن بیعت مجدد با ولایت فقیه است

استاد حوزه علمیه قدرشناسی از جانفشانی شهدا را حضور در صحنه و تبعیت کامل از ولایت فقیه دانست و گفت: مردم ایران با حضوری باشکوه و دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن، همبستگی و بیعت با نظام اسلامی و ولایت فقیه را در آغاز سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.
یادواره شهدای ناریوران بابل یادواره شهدای ناریوران بابل یادواره شهدای ناریوران بابل یادواره شهدای ناریوران بابل یادواره شهدای ناریوران بابل یادواره شهدای ناریوران بابل یادواره شهدای ناریوران بابل یادواره شهدای ناریوران بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمد پوررمضان، استاد حوزه علمیه شب گذشته در مراسم یادواره شهدای منطقه بندپی شرقی بابل در روستای ناریوران با بیان این مطلب که شهدا امروز ناظر عملکرد ما هستند، گفت: شهدای دوران انقلاب با تقدیم بهترین و گرانبها ترین سرمایه خود زمینه ایجاد و تحقق نظام اسلامی را که آرزوی اولیای الهی بود، پس از قرن ها محقق کردند.

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی نیز با ایثار و جانفشانی شهدا بود که زمینه بقا و ادامه حیات انقلاب به رغم تهدیدها و توطئه های دشمنان محقق شد و امروز ما جشن سی و هشتمین بهار انقلاب را برگزار می کنیم.

امام جمعه گلوگاه وظیفه جامعه را در این زمان حساس ادامه راه شهدا عنوان و خاطرنشان کرد: امروز نه تنها نیروهای همیشه در صحنه انقلاب بلکه همه آحاد باید برای حفاظت و ایجاد کارآمدی در نظام اسلامی همت و تلاش مجاهدانه ای از خود را به کار ببندند.

وی بر لزوم مطالعه وصیت نامه های شهدا برای بازخوانی افکار، اندیشه ها و خواسته های شهدا تأکید کرد و اظهار داشت: خواسته مشترک و اصلی شهدا از جامعه که در وصیت نامه های آنها جلوه گر است، اطاعت کامل از ولایت فقیه است.

حجت الاسلام پور رمضان با اشاره به دیدار اخیر جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم با مقام معظم رهبری، تصریح کرد: امروز خانواده های شهدا از عملکرد برخی از مسؤولان و مردم در مسیر انقلاب نگران هستند و این نگرانی آنها به حق و به جا است.

وی ادامه داد: جدای از وظیفه شرعی نسبت به شهدا و امام راحل که امنیت امروز را با توجه به آتشفشان منطقه مدیون آنها هستیم، وظیفه انسانی، وجدانی و میهنی ما ایجاب می کند که با تمام وجود برای اعتلای این میهن بزرگ و کارآمدی نظام اسلامی تلاش کنیم.

استاد حوزه علمیه یکی دیگر از مهمترین وظیفه مسؤولان را در قبال شهدا خدمت کریمانه نسبت به مردم عنوان کرد و گفت: اگر مسؤولی بر روی صندلی بنشیند و وظیفه خود را برای خدمت به انقلاب درست انجام ندهد، در حق خون شهدا و انقلاب خیانت کرده است.

وی ادامه داد: در قبال خدمت به مردم و نظام اسلامی همه مسؤول هستیم و مسؤولیت مدیران نظام بیش از دیگران است.

حجت الاسلام پوررمضان مشروعیت هر فرد مسؤول در نظام اسلامی را منوط به قرار داشتن اذن از ولی فقیه دانست و تأکید کرد: آرای عمومی در انتخابات از جمله برای ریاست جمهوری برای فرد منتخب تنها با تأیید ولایت فقیه جایگاه قانونی و شرعی پیدا می کند.

وی افزود: مردم ایران در راهپیمایی ها و اعلان حضور با ولایت فقیه بیعت مجدد می بندند و هر سال شاهد حضور پرشورتر مردم در راهپیمایی های یوم الله 22 بهمن نسبت به سالهای گذشته هستیم.

استاد حوزه علمیه با اشاره به پیش بینی مقام معظم رهبری درباره بی فایده بودن و عدم پایبندی آمریکا به تعهدات خود در مذاکرات، خاطرنشان کرد: برخی ها نابخردانه و یا ساده لوحانه هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری را درباره دشمنی آمریکا با ملت ایران نادیده می گرفتند اما رفتارهای این روزهای رییس جمهور آمریکا حقیقت چهره آمریکا را نشان داد.

وی ادامه داد: آمریکا نه تنها به تعهدات خود در برجام عمل نکرد بلکه این روزها شاهد تحریم های جدیدی از سوی آنان علیه مردم ایران هستیم.

حجت الاسلام پوررمضان علت فشارهای آمریکا علیه ایران را دلسرد کردن مردم از نظام دانست و تصریح کرد: مردم ایران با حضوری باشکوه و دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن امسال نمایشی از اتحاد و همبستگی و بیعت با نظام اسلامی و ولایت فقیه را در آغاز سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی رقم خواهند زد./1313/202/ب2

ارسال نظرات