۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۴۷۹۱۵۹
عضو مجمع اصولگرایان اصفهان مطرح کرد؛

اسلام، رهبری و مردم عوامل اساسی پیروزی و ماندگاری انقلاب

معلمی، سه عامل اسلام، رهبری و مردم را به منزله موتور، راننده و سوخت ماشین انقلاب و عوامل پیروزی و ماندگاری آن دانست و گفت: دشمن با ایجاد فشارهای اقتصادی قصد دارد مردم را از انقلاب ‏خسته کند و سوخت انقلاب را از آن بگیرد.
محمود معلمی

محمود معلمی، عضو مجمع اصولگرایان اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، درباره درباره مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: 3 عامل اصلی در پیروزی انقلاب نقش داشته که این عوامل هم در فرمایشات امام خمینی(ره) و هم در کلام تحلیلگران غربی مشاهده می شود.

وی گفت: اگر حرکت انقلاب را با حرکت یک ماشین شبیه سازی کنیم، مهمترین عامل حرکت در یک اتومبیل موتور ماشین است، اتومبیل بدون موتور در حکم یک آهن قراضه است و حرکتی ندارد، همچنین اگر ماشین موتور خوبی داشته باشد اما راننده ماهری پشت فرمان نباشد تا به خوبی اتومبیل را راهبری کند، قطعاً ماشین منحرف و احیاناً به ته دره فرستاده می شود، یک ماشین افزون بر موتور و راننده ماهر نیاز به سوخت هم دارد.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: موتور انقلاب اسلامی اسلام است، روی آوردن به اسلام مهمترین عامل پیروزی انقلاب است، دومین عامل مهم در پیروزی انقلاب رهبری عالمانه امام خمینی(ره) است که هم در قبل و هم بعد از پیروزی انقلاب سکان انقلاب را به خوبی در دست داشت و هدایت کرد.

معلمی افزود: امروز هم رهبر معظم انقلاب راننده بسیار ماهر و باهوشی برای انقلاب اسلامی هستند، عامل سوم پیروزی انقلاب همان سوخت انقلاب است، سوخت انقلاب اسلامی مردم هستند، اگر مردم از انقلاب ناامید شوند نظام جمهوری اسلامی با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

کارشناس سیاسی صدا و سیما گفت: دشمنان انقلاب هم از ابتدا تا کنون همواره در صدد از بین بردن این 3 عامل مهم پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی بوده اند و با ایجاد شبهات و تشکیل گروه های مختلف به اصل اسلام حمله کرده اند، همچنین با تشکیک در حقانیت اصل ولایت فقیه خواسته اند تا رهبری انقلاب را تضعیف کنند.

معاون سابق اداره کل سیاسی سپاه بیان داشت: هدف مهم دیگر دشمنان، مردم هستند، دشمن با وضع تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی و اجتماعی قصد دارد مردم را از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ‏خسته کند و سوخت انقلاب را از آن بگیرد، اگر 3 عامل اسلام، رهبری و مردم همچنان پایدار پای انقلاب اسلامی بایستند این حرکت انقلاب ادامه پیدا می کند و حرکتش تندتر خواهد شد./302/869/ب1

ارسال نظرات