۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۴۷۹۲۰۴
آیت الله مجتهد شبستری:

سخن از تهاجم نظامی آمریکا یک بلوف سیاسی و ارعاب توخالی است

امام جمعه تبریز با اشاره به تهدیدات روزهای اخیر ترامپ، گفت: سخن از تهاجم نظامی آمریکا به ایران فقط بلوف سیاسی و ارعاب توخالی است.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در یادواره شهدای بخش ممقان که در مسجد امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: راهپیمایی امسال نیز پرشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم کشورمان امسال پرشورتر از سالهای قبل با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جواب یاوه گویی های رییس جمهور تازه کار آمریکا را خواهند داد، ابراز داشت: مردم در این روز با قدرت تمام و عزت و اقتدار ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار را فریاد خواهند زد.

امام جمعه تبریز با اشاره به تهدیدات روزهای اخیر ترامپ، ابراز داشت: سخن از تهاجم نظامی آمریکا به ایران فقط بلوف سیاسی و ارعاب توخالی است، چرا که دشمنان انقلاب می دانند اگر کوچکترین تعرضی به مرزهای کشورمان بکنند با پاسخ سخت و پشیمان کننده ایرانی ها رو به رو خواهند شد.

وی ایران را مستقل ترین و امن ترین کشور دنیا خواند و افزود: شرایط کنونی کشورمان و حضور مقتدرانه انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی به مذاق غربی ها خوش نیامده است و آنها تلاش می کنند از هر طریق ممکن به ویژه جنگ نرم، به پیکره اجتماعی ایران ضربه وارد کنند.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز فضای مجازی به تهدید و مصیبت برای کشورمان تبدیل شده است، تأکید کرد: اگر مدیریت درستی در این فضا اعمال نشود، برای جوانان به شدت آسیب زا خواهد بود.

وی یکی از علتهای افت علمی کشور در سالهای اخیر را مدیریت نشدن فضای اینترنت برشمرد و گقت: فضای مجازی موجب شده اوقات دانشجویان و دانش آموزان به جای اختصاص یافتن به تحقیق و مطالعه، در شبکه های اجتماعی بی محتوا و گاه مسموم تلف شود.

آیت الله مجتهد شبستری شرکت جوانان در نماز جمعه، مجالس علمی و محافل قرآنی را خنثی کننده جنگ فرهنگی دشمنان دانست و گفت: جوانان و نوجوانان نباید از مسجد و نماز جمعه ها دور بمانند، نباید اجازه دهیم دشمن با فریب و خدعه جوانان را دچار انحراف کند.

وی با بیان اینکه شهدا مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند، گفت: باید راه و مسیر شهدا را تداوم بخشیم و اجازه ندهیم که آرمانهای انقلاب دچار انحراف و فراموشی شود، نسل جوان امروز باید با آرمانهای شهدا و انقلاب اسلامی ایران آشنا شوند./854/202/ب2

ارسال نظرات