۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۴۷۹۲۱۴

بیانیه مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه به مناسبت یوم الله 22 بهمن

مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علمیه قم به مناسبت یوم الله 22 بهمن بیانیه ای صادر و مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت کرد.
22بهمن

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علمیه قم در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد و از آحاد ملت خواست در راهپیمایی حضوری باشکوه داشته باشند.

متن بیانیه که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامي ايران، انفجار نور در جهان ظلماني مستكبران بود. ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استكبار ستيز ايران اسلامي در اين انقلاب شكوهمند، با لبيك به مقتدا و رهبر خويش، كاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شكست و حكومتي بر پايه احكام اسلامي و رهبري ولايت مطلقه فقيه را بنا نهاد.
پيروزي اين انقلاب بزرگ با طرحي نو و مستقل در برابر الگوهاي شيطاني چپ و راست، نمي‌توانست براي استكبار جهاني قابل تحمل باشد از اين رو دشمنان اسلام و قرآن با تحميل جنگ و انواع ترفندها، توطئه‌ها و فتنه‌ها، كوشيدند اين نظام مردمي و الهي را تضعيف كنند. با اين حال رهبري هوشنمدانه حضرت امام خميني(ره) و خلف صالحش حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي(مد ظله‌العالي) و حضور آگاهانه و با بصيرت ملت نستوه ايران در صحنه موجب گرديد شجره طيبه انقلاب اسلامي هر سال تناورتر و ثمرات فرهنگي، علمي، فني و اقتصادي آن پربارتر گردد.

اكنون انقلاب اسلامي، در حالي وارد سي ‌ونهمین سال پيروزي خود مي‌شود كه وعده الهي حضرت امام(ره) مبني بر پيروزي ملت‌هاي مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق مي‌باشد.
مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علمیه قم ضمن گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام خميني(ره) و شهداي گرانقدر قيام عاشورائي ملت مسلمان ايران، آحاد ملت را به حضور گسترده در راهپيمائي يوم‌ا...    22بهمن و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري فرا ‌خوانده و اميدوار است تا با هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این حماسه‌ی بزرگ ضمن اعلام عشق و ارادت پیوسته مردم به نظام اسلامی، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان باشد.

/924/د102/ج

ارسال نظرات