۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۴۷۹۲۲۰
امام جمعه اردبیل:

انقلاب اسلامی با منش خود غرب را به خاک سیاه نشاند

آیت الله عاملی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دیدگاهی نو با خود به ارمغان آورد، گفت: با وقوع انقلاب مردم سالاری واقعی در ایران حاکم شد و با منش خود غرب را به خاک سیاه نشانده است.
امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله سید حسن عاملی، امام جمعه اردبیل پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز عملیات والفجر 8، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در شرایطی که دنیا را سیاهی گرفته بود، ظهور کرد، اظهار داشت: انقلاب با ایستادگی در برابر روح و قدرت اهریمنی همه گیر در جامعه جهانی، یک پدیده است.

وی فهم ارزش انقلاب را با تأمل در اثرات روح اهریمنی ممکن دانست و گفت: روح اهریمنی ظلم جهانی را با شکست کرامت انسانی به بشریت هدایت می کند و با جنگ‌های خانمان سوز جهان را به سیاهی کشانده است و از استفاده از بمب اتمی نیز ابایی ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری شعارهای انقلابی را شعارهای گم شده جامعه جهانی خواند و افزود: شأن نظام و انقلاب اسلامی بالاتر از سرنگونی نظام طاغوت است، انقلاب اسلامی ایران با شعارهای الهی گم شده بشر امروزی است، از این رو دشمن با انقلاب ایران دشمنی دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قرآن و سنت نبوی است و این عامل عشق مستضعفان عالم به این میهن است، ابراز داشت: اسلام حقیقی در هیچ یک از منشهای تروریستی و سعودی وجود ندارد و این اذعان علمای خود آنها است.

آیت الله عاملی با اشاره به وحشت ترامپ از هیمنه ایران در جهان، گفت: می بینید که ترامپ روزانه یک توئیت علیه ایران منتشر می‌کند، این نشان از وحشت او است، رییس جمهور آمریکا زمانی که مدعی می شود ایران با سیاستهای ما همراه باشد مشکلی با این کشور نخواهیم داشت در مخالفت با منش انقلابی ایران است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دیدگاهی نو با خود به ارمغان آورد، ادامه داد: با وقوع انقلاب مردم سالاری واقعی در ایران حاکم شد، نظام جمهوری اسلامی ایران مترقی‌ترین نظام سیاسی در دنیا  است، روزی دنیا در مقابل نظام سیاسی ما زانو خواهد زد، چرا که انقلاب اسلامی غرب را به خاک سیاه نشانده است.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: وقتی وزیر خارجه آمریکا می گوید مشروعیت حکومت‌ها از صندوق رأی بیرون نمی آید بلکه از سمت و سوی سیاستهای بین المللی اش به دست می‌آید به این معناست که این انقلاب آنها را به خاک سیاه نشانده است، اما ما به خوبی متوجه نشدیم که انقلاب اسلامی در دنیا چه اتفاقاتی را رقم زده است.

وی ادامه داد: پیشرفت های علمی امروز کشور پس از پیروزی انقلاب مدیون رهبری داهیانه کشور است، قبل از انقلاب ملتی تحقیر شده بودیم، انقلاب ما را بعد از  500 سال از خواب بیدار کرد، در انقلاب امام راحل ترمز سقوط کشور را کشید، دشمن به دنبال تجزیه ایران بود، در تاریخ تکه تکه شدن ایران را در دوران صفوی دیدیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت سوریه، گفت: کسی که می گوید ما در سوریه چکار داریم، متوجه نیست، من از آنها می پرسم ترکیه، عربستان، فرانسه و سایر کشورها در آنجا چکار می‌کنند؟ اختلافات مذهبی، اختلافات قومی و اختلافات سیاسی سه محور اساسی برنامه های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و نظام است./854/202/ب2

ارسال نظرات