۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۴۷۹۲۲۱
امام جمعه بهشهر:

انقلاب اسلامی دستان پلید استکبار را از دخالت در امور کشور قطع کرد

امام جمعه بهشهر گفت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دستان پلید و شیطانی استکبار و استعمار از دخالت در امور کشور قطع شد.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در این شهرستان برگزار شد، با بیان این که انقلاب اسلامی شوک بزرگی در جهان ایجاد کرد، گفت: این انقلاب الهی ضربه بزرگی به استکبار و استعمار جهانی وارد کرد.

وی با بیان این که آمریکا و انگلیس پس از پیروزی انقلاب اسلامی امروز دیگر اقتدار گذشته خود را ندارند، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی تابوی شکست ناپذیری آمریکا و دیگر هم پیمانان غربی اش در جهان و منطقه را از بین برد.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که شیوه مدیریت آمریکایی ها در جهان بر محور سلطه گری برای کشورها بوده است، خاطرنشان کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا در ایران نیز به طور کامل نفوذ و دخالت داشت و سلطه این کشور بر رژیم شاهنشاهی کاملاً مشهود بوده است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که شاه ایران در برابر آمریکا ذلیل و سرسپرده بود، بیان داشت: سیاست های رژیم طاغوت در برابر آمریکا، ایران را به کشوری سرسپرده در برابر آمریکا و انگلیس تبدیل کرده بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امام خمینی(ره) در برابر این دخالت ها و نفوذ بیگانگان، علیه رژیم شاهنشاهی قیام کردند، افزود: ملت ایران نیز با درک کامل شرایط و همراهی با امام راحل، زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دستان پلید و شیطانی استکبار و استعمار از دخالت در امور کشورمان قطع شد، خاطرنشان کرد: بیش از سه دهه است که ملت ایران در همه مسائل و امور مربوط به کشور خودشان تصمیم می گیرند و اجازه دخالت به هیچ کشوری را نمی دهند و این همان استقلالی است که انقلاب اسلامی به خاطر آن پیروز شد.

حجت الاسلام جباری با بیان این که دشمنان و بدخوهان انقلاب اسلامی از استقلال و آزادی ملت ایران بسیار عصبانی هستند، بیان داشت: آمریکا و انگلیس تلاش کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره وابسته به آنها باقی بماند تا بتوانند سلطه خود را بر کشورمان همچنان نگه دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه با سیاست های آمریکا در جهان همگام نخواهد بود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با شعار استکبارستیزی که رأس آن آمریکای جنایتکار است به وجود آمده است.

امام جمعه بهشهر با بیان این که بسیاری از ملت های جهان هیچ گاه جنایت های آمریکا در اقصی نقاط جهان را فراموش نخواهند کرد، تصریح کرد: آمریکایی ها برای رسیدن به منافع خود در هر نقطه ای از جهان دست به جنایت می زنند و این مسأله به اثبات رسیده است.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که آمریکا با اصل اسلام و انقلاب اسلامی مخالفت دارد، چون انقلاب اسلامی را مانعی بزرگ در برابر زیاده خواهی های خود در جهان می داند، بیان داشت: امروز آمریکایی ها از گسترش روز افزون گفتمان انقلاب و امام خمینی(ره) در سطح جهان به شدت هراس دارند و تلاش می کنند مانع جهانی شدن این گفتمان شوند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هیچ قدرتی توانایی ایستادن در برابر انقلاب اسلامی و گفتمان حاصل از آن را ندارد، ادامه داد: انقلاب اسلامی دارای دو پشتوانه مهم الهی و مردمی است، به همین دلیل قدرت های بزرگ جهان نیز در برابر این انقلاب دینی، خوار و ذلیل خواهند بود.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که دشمنان و بدخواهان انقلاب برای تضعیف و براندازی انقلاب اسلامی 38 سال شبانه روزی تلاش کردند اما محصول این توطئه های آنها، رشد و تعالی انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: پیشرفت های خیره کننده انقلاب اسلامی در میان حجم وسیعی از توطئه های دشمنان، نشان دهنده جایگاه دینی و الهی این انقلاب است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که امروز کشورهای جهانی به نقش تأثیرگذار و تعیین کننده انقلاب اسلامی در تعیین معادلات منطقه ای اذعان دارند، تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به یک کشور بلامنازع در عرصه جهانی تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز قدرت انقلاب اسلامی زبانزد مراکز قدرت جهان است، گفت: این قدرتی که امروز ملت ایران به دست آوردند در سایه خودباوری که امام خمینی(ره) در ملت بزرگ ایران نهادینه کردند به دست آمده است.

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی موجب به وجود آمدن جبهه مقاومت در منطقه خاورمیانه شد، تصریح کرد: امروز همین جبهه همه معادلات و پیش بینی های آمریکا و اروپا  را بر هم زده است.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که جبهه مقاومت با رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز تعیین کننده دقیق معادله قدرت در منطقه است، بیان داشت: آتش فتنه و بحرانی که آمریکا و همپیماناش در کشورهای اسلامی منطقه به ویژه سوریه و عراق به وجود آوردند با نقش کلیدی جمهوری اسلامی در حال خاموش شدن است./1317/202/ب2

ارسال نظرات