۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۴۷۹۲۳۹
فرمانده ارتش در جنوب غرب کشور:

نیروهای مسلح با وحدت و یکدلی توطئه دشمن را خنثی می کنند

فرمانده ارتش در جنوب غرب کشور با اشاره به این که نیروهای مسلح و ارتش در دفاع از انقلاب اسلامی ایران تلاش های بسیاری داشتند و در 8 سال دفاع مقدس درس فراموش نشدنی به استکبار جهانی دادند، گفت: همه نیروهای مسلح با وحدت و یکدلی باوجود توطئه های دشمن و استکبار جهانی مشغول خدمت هستند.
امیر سرتیپ‌دوم علی ظریفی یگانه، فرمانده قرارگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به مناسبت 19 بهمن ماه 57 ظهر امروز جمعی از نیروهای مسلح با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان با هدف تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) در حسینیه بقیه الله اهواز دیدار کردند.

براساس این گزارش، این مراسم نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و 19 بهمن به عنوان روز عهد بیعت نیروهای مسلح با امام امت و رهبرمعظم انقلاب اسلامی، برای نیروهای مسلح، اقتدار، پیروزی و حرکت در مسیر امام و ولایت را خواستار شد.

بنابراین گزارش، امیر سرتیپ‌دوم علی ظریفی یگانه، فرمانده قرارگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب کشور، با اشاره به این که 19 بهمن ماه 57 یاد و خاطره پیوستن ارتش به امام خمینی(ره) و شکستن کمر طاغوت است، ابراز داشت: در صورت نبود حمایت و پیوستن ارتش، پیروزی انقلاب اسلامی با مشکل مواجه می شود.

وی با اشاره به این که نیروهای مسلح و ارتش در دفاع از انقلاب اسلامی ایران تلاش های بسیاری داشتند و در 8 سال دفاع مقدس درس فراموش نشدنی به استکبار جهانی دادند، گفت: به مناسبت دهه فجر برنامه های متنوعی در حوزه فرهنگی و اعتقادی در یگان های گوناگون برگزار شده است.

ظریفی یگانه افزود: بیان خاطرات دوران دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه از جمله برنامه های درون و بیرون سازمانی نیروهای مسلح است.

فرمانده قرارگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب کشور گفت: امروز جوان های کشور و نیروهای مسلح در زمینه تجهیزات و سلاح ها خلاق هستند در صورتی که در دوران ستم شاهی هیچ شناخت و آشنایی نداشتند.

وی با تأکید بر این که همه نیروهای مسلح با وحدت و یکدلی با وجود توطئه های دشمن و استکبار جهانی مشغول خدمت هستند، اظهار داشت: در کشور و به ویژه خوزستان به برکت خون شهدا، رهبری ولی امر مسلمین و تلاش نیروهای مسلح امنیت پایدار برقرار است./203/9453/ب1

ارسال نظرات